مرندي،دكتر هاشمي را بهترين وزير براي وزارت بهداشت دانست.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران مرندی وزیر اسبق وزارت بهداشت گفت:به نظر من دکتر هاشمی انتخاب بسیار خوبی بود و اگر قرار بود بهترین کاندیدا برای این وزارت خانه  انتخاب شود ،بي شك بهتر از این  فرد نمی توانیم پیدا کنیم .

وي ادامه داد:نسبت به انتخاب ايشان به وزارت بهداشت و به شخص شاخص ایشان خوش بین هستم،همچنين در مجلس و کمیسیون بهداشت  نيز نظر مثبتي  نسبت به ايشان  وجود دارد.

مرندي افزود:فکر می کنم  دكتر  قاضي زاده هاشمي بارای بالایی  انتخاب شود. دکتر هاشمی با انگیزه خدمت به مردم و  روحيه كمك به  مستضعفین را در پرونده خود دارد .ایشان ولایت مدار با روحیه جهادی دارای فرزند و همسر مذهبی و مدیري توانمند است ،همچنین با ریيس جمهور ارتباط نزدیک داشته که می تواند کمک شایانی به حوزه سلامت نماید، ایشان فردی موفق در امر  آموزش وپژوهش  است.

مرندي خاطر نشان كرد:وزارت بهداشت از مشکل ترین وزارتخانه ها است ولی ازآ نجایی که از ویژگی های دکتر هاشمی با خبر هستم ، این مشکلات یکی پس از دیگری با توانمندي ايشان حل خواهد شد.

مرندی گفت:با توجه به اینکه دکتر قاضی‌زاده هاشمی در سالهای اول انقلاب اسلامی نقش بسیار ارزشمندی در مسائل جهاد سازندگی کشور داشته و علاقه‌مندی که برای کمک به محرومین جامعه دارند به نظر می‌رسد مدیر توانمندی باشند.،

وي خاطر نشان كرد: طی دیروز و امروز جلسا ت زیادی با دکتر هاشمی داشته ام و توصیه من به دکتر این بوده است  كه با همکاری شهرداری ها به مردم حاشیه نشین  توجه ویژه داشته باشند،همان طور كه در اين خصوص در  پرونده خود به خوبي درخشيده اند./ع2

برچسب ها: بهداشت ، وزیر ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار