نایب رئیس مجلس از نمایندگان و وزرای پیشنهادی درخواست کرد تا جلسات رایزنی غیرمتعارف را که خارج از مجلس برگزار می‌شود را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در حالی زنگ پایان یکصد و بیست و دومین جلسه علنی بهارستان به صدا درآمد که باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیررسمی توضیحاتی را برای نمایندگان ارائه کرد.  
 
باهنر که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش پایانی جلسه را بر عهده داشت، گفت: ما تمهیداتی اندیشیده‌ایم که ورود و خروج همراهان وزرا و برخی افراد در مجلس منضبط شود.  
 
نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: از نمایندگان محترم و وزرای پیشنهادی خواهش می‌کنم در بیرون از مجلس جلساتی را در خانه‌ها،‌ هتل‌ها و ... برگزار نکنند.  
 
وی گفت: مجلس شورای اسلامی به اندازه کافی مکان و وقت برای برگزاری چنین جلساتی را دارد و خواهش می‌کنم جلسات را در مجلس برگزار کنید.  
 
اضافه می‌شود برخی از نمایندگان که امروز به عنوان مخالف کلیات وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم نطق داشتند نسبت به برگزاری برخی جلسات رایزنی در هتل‌ها،‌ منازل،‌اماکن عمومی و ... انتقاد داشتند و حتی حمید رسایی نماینده تهران با انتقاد از این موضوع گفت؛ به منظور اعلام مخالفت از عضویت در کمیسیون اصل 90 انصراف می‌دهم. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: لاریجانی ، رئیس ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار