نماينده مردم کهکيلويه و بوير احمد، دنا گفت: نجفي در ستاد کروبي هيچ نقش نداشته بکله نقش تعديل کننده در احساسات انتخاباتي نيز داشته‌اند و اين يک اتهام است که وي در موضوع انتخابات کروبي نقش داشته است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، غلام محمد زارعي نماينده مردم کهکيلويه و بوير احمد، دنا در جلسه علني عصر امروز ‌( 21 مرداد) در موافقت با کليات وزير پيشنهادي آموزش و پرورش اظهارداشت: آقاي نجفي بيش از 27 سال در سمت‌هاي مديريتي بالا، وزارت‌ها و معاون رئيس جمهور خدمت کرده است و کارنامه وي مشهود از تلاش و خدمت صادقانه است.

وي افزود: زماني که وي در وزارت آموزش وپرورش بود مقطع وزارت وي مقطعي نوراني و به ياد ماندني بود و من به عنوان موافق از سوي تمامي فرهنگيان از آقاي نجفي حمايت مي‌کنم چرا که بنده موجي از نشاط و بذر را در جامعه فرهنگيان در دروه وزارت وي ديدم و لازم است اين استقبال و همراهي را از نجفي توسط فرهنگيان عزيز تبريک عرض کنم.

عضو کميسيون صنايع و معادن با تاکيد بر اينکه دوران خدمت 9 ساله نجفي در وزارت آموزش و پرورش به تائيد نخبگان تعليم و تربيت دوران درخشاني بود گفت: توجه به مسائل تربيتي و برنامه‌هاي قرآني در دوران وزارت آقاي نجفي شکوفا و اجرا شد و حتي وي به عنوان وزير خادم القرآن معرفي شدند.

وي افزود: گنجاندن برنامه‌هاي نماز در مدارس، توجه به مسائل معيشتي و منزلتي  فرهنگيان از خاطرات شيرين فرهنگيان بوده که معطوف به دوره وزارت نجفي است.

زارعي اظهار داشت:  توسعه مراکز فني و حرفه‌آي در مناطق محروم با رشد 18 برابري و افزايش سطح علمي معلمان، افزايش اقدامات رفاهي، افزايش 206 درصدي درمانگاه‌هاي ويژه فرهنگيان و ايجاد صندوق ذخيره فرهنگيان از مهمترين اقدامات وي در دوره وزارت آموزش وپرورش بود که توانست عدالت آموزشي را ايجاد کند.

عضو کميسيون صنايع و معادن تصويب قانون شوراهاي آموزش و پرورش را شاهکار مديريتي نجفي دانست و بيان کرد: وي در ستاد کروبي هيچ نقشي نداشت و حتي نقش تعديل کننده در احساسات انتخاباتي نيز داشته و بسيار از مواضع تند افراد ناپخته را کاسته و مشکلات جدي با تدبير وي متوقف شد.

زارعي با تاکيد بر اينکه نجفي در ستاد انتخابات کروبي نقش داشته است يک اتهام بوده گفت: اکنون که ملت به اين دولت چشم دوخته‌اند و فضاي مجلس را رصد مي‌کنند حق بر اين بوده که با سرعت و همکاري و تعامل راي گيري اتفاق بيفتد و اين پيشنهاد برزخي برداشته شود تا هر چه سريعتر دولت تشکيل شود.

نماينده مردم کهکيلويه و بوير احمد، دنا در پايان از همکارانش خواست تا از نگاه سياسي به کابينه پرهيز کنند و خاطر نشان کرد: مرد م به روحاني راي دادند و اگر به فرد ديگر راي مي‌دادند رئيس جمهور نيز افراد ديگري را براي کابينه معرفي مي‌کرد، آيا در ان شرايط باز هم مخالفت مي‌کردند؟ پس بايد اين حق را به کابينه داده و با انصاف برخورد کنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نجفی ، مواضع ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار