عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ دولت یازدهم برنامه‌های مشخص و منسجمی را در مقوله اقتصاد ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه در مجلس در نوبت عصر جلسه علنی امروز(دوشنبه) و در موافقت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت یازدهم گفت: با توجه به شرایطی که در جامعه امروز وجود دارد موضوعی که در بررسی برنامه‌های دولت به آن دست پیدا کردیم قابل ستایش است زیرا دولت یازدهم در صدد است راهکارهای عملی را برای بهبود وضعیت جامعه اتخاذ کند.  
 
وی افزود: مسائل اقتصادی در برنامه‌های دولتی یازدهم به خوبی مشخص شده است و با توجه به این موضوع به طور حتم می‌توانیم در راستای ایجاد تعادل در بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری خارجی پیشرفت‌های قابل قبولی را داشته باشیم.  
 
دواتگری تصريح کرد: حضور برخی از وزرا از جمله محمدجواد ظریف به عنوان وزیر امور خارجه بازتاب‌های بسیاری را برای کشورمان داشته است به طوری که ما شاهد هستیم یکی از روزنامه‌های اسرائیلی از حضور ظریف به عنوان وزیر خارجه آینده کشورمان اظهار نگرانی می‌کند.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد:‌حضور چهره‌ دیگری همچون رحمانی فضلی با سابقه ریاست پنج ساله در دیوان محاسبات یکی دیگر از موضوعات قابل توجهی است که به طور حتم در راستای بهبود وضعیت مردم و مبارزه با فساد اقتصادی تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

دواتگري خاطرنشان کرد: حضور چهره‌‌هایی کارآمد و تجربه همچون رحمانی فضلی نشان از آن دارد که با یک دولت پاکدست در آینده روبرو خواهیم بود.
 
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: دواتگری ، نماینده ، مراغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار