مقدمات راه اندازي تابلوي فرعي بورس کالا براي معامله املاک و اموال غيرمنقول در حال انجام است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا) ، عباس يعقوبي، مدير امور ناظران و تالارهاي بورس کالاي ايران گفت: زيرساخت هاي اين بازار فراهم شده است و به زودي راه اندازي مي شود. 

اين مقام مسئول در بورس کالا درباره آخرين وضع اين بازار گفت: در حال حاضر مسئولان در حال مذاکره با عرضه کنندگان هستند و به محض توافق نهايي اخبار آن به طور مفصل منتشر خواهد شد.

چندي پيش رييس سازمان بورس از راه‌اندازي تابلوي فرعي بورس کالا با دو هدف خبر داده بود.

به گفته علي صالح آبادي يکي از اهداف تابلوي فرعي بورس کالا فرصت دادن به کالاهايي است که شرايط پذيرش در تابلوي اصلي بورس کالا را از دست مي‌دهند. در اين صورت آن کالا، شش ماه فرصت دارد تا شرايط لازم را احراز کرده و دوباره به تابلوي اصلي برگردند.

رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به دومين هدف از راه‌اندازي تابلوي فرعي تصريح کرد: امکان معاملات املاک و اموال غيرمنقول در اين تابلو فراهم مي‌شود.

وي توضيح داد: در حال حاضر دولت، وزارتخانه‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي عمومي و همچنين اشخاص و شرکت هاي خصوصي، ساختمان‌هاي زيادي دارند و مي‌توانند اين ساختمان‌ها را در بورس کالا به مزايده بگذارند تا اين ساختمان‌ها، در بورس با شفافيت بالا و قيمت مناسب خريداري شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار