سر مربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: به استعداد یابی اهمیت زیادی می دهم در پایان فصل تیم شرکت حفاری بیشترین ملی پوشان امید را خواهد داشت.

سید محمد ناظم الشریعه سر مربی تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برنامه هایی که برای بستن و آمادگی تیم تنظیم شده بود درحال حاضر در جایگاه مناسبی قرار داریم. تاکنون 80 درصد تیم سازمان یافته شده و تنها حضور چند بازیکن در تیم برای رسیدن به ترکیب نهایی باقی مانده است.

شرایط ایده آل حاکم بر باشگاه و روحیه بالای بازیکنان در تمرینات به عملکرد مناسب هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه باز می گردد، حاجتی و کریمی به عنوان مسئولان شرکت حفاری همواره در پی از سر راه برداشتن موانع برای رسیدنمان به جایگاه مناسب هستند وجلسات چند روزه اخیر و همچنین محیا کردن امکانات برای مذاکره ما با بازیکنان مورد نظر گواه بر این مدعاست.
**مسعود دانشور بازیکن شرکت حفاری است

وی افزود: در صورتی که جلسه امروز با هیئت مدیره نتیجه مثبتی در پی داشته باشد با ترکیب اصلی خود وارد بازیهای تدارکاتی می شویم.
حضور نفراتی با تجربه و فنی در تیم شرکت حفاری انگیزه مان را برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول افزایش می دهد. مسعود دانشور نیز پس از بازگشت از چین و در نیم فصل در ترکیب شرکت حفاری قرار می گیرد.قرارداد این بازیکن ثبت شده و دانشور به این باشگاه تعلق دارد تنها به دلیل اینکه آینده و منفعت بازیکنان برایمان اهمیت دارد اجازه حضورش در چین را صادر کردیم.

ناظم الشریعه اظهار داشت: طبق صحبت هایی که با باشگاه گیتی پسند داشتیم برای انجام بازیهای تدارکاتی عازم اصفهان می شویم اما بیش از آن به شیراز خواهیم رفت و 3 بازی با تیم های این شهر انجام می دهیم البته رضا لک سرمربی گیتی پسند خواهان این بود که در اولین فرصت با این تیم رقابت کنیم ولی وی را مجاب کردم که سفر ما به شیراز می تواند از تیممان رقیب ایده آلی برای گیتی پسند بسازد.
 
هدفمان در اصفهان تنها آمادگی بازیکنان حفاری نیست ما باید برای حضور پررنگ گیتی پسند در جام باشگاههای آسیا تلاش کنیم و از اینکه نماینده ی پرقدرت ایرانی در این رقابت ها حاضر است، خوشحال باشیم با این دید با شرایط ایده آلی در اصفهان حاضر می شویم تا بازیکنان گیتی پسند محک زده شوند و شرایطی مشابه با مسابقات آسیایی برایشان رقم بخورد.

ناظم الشریعه در پایان خاطر نشان کرد: نگاه ویژه ای به پرورش بازیکنان جوان دارم و بازیکن سازی را یکی از ارکان و وظایف مهم یک مربی می دانم به همین دلیل با توجه به استعدادهای فراوان این استان در ورزش فوتسال تیم جوان اما مدعی را می بندم و این اطمینان را به مسئولان باشگاه و همچنین فوتسال کشورمان می دهم که در پایان فصل بسیاری از ملی پوشان امید ایران از تیم شرکت حفاری انتخاب شوند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار