رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: نباید کلام مقام معظم رهبری را برای تضعیف همکاران خودمان مورد استفاده قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "کاظم جلالی" نماینده مردم شاهرود در پاسخ به اظهارات حمید رسایی ماده 79 آئین‌نامه داخلی مجلس را متذکر شد و گفت:‌ من بسیار متاسفم که آقای رسایی از عبارت مشمئز کننده کاسب‌کار فتنه برای مقام معظم رهبری استفاده می‌کنند؛ نباید کسی به ساحت رهبری چنین عبارتی را نسبت دهد تا از این طریق همکار خود را تضعیف کند.  
 
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد:‌ من در ایام فتنه برای سخنرانی به دانشگاه رشت دعوت شده بودم و در هنگام بازگشت در هواپیما فرمانده ناحیه انتظامی گیلان در کنارم نشسته بود که گفت برادرزاده آقای رسایی در جریان فتنه دستگیر شده‌اند.  
 
وی افزود: فرمانده ناحیه انتظامی گیلان گفت آقای رسایی پدر فرمانده نیروی انتظامی را درآورده تا برادرزاده‌اش آزاد شود او هم شنید اذعان داشت که برادر آقای رسایی پیمانکار مشارکتی است و پروژه‌های بزرگ راه و ترابری را می‌گیرد.
 
جلالی ادامه داد: آقای رسایی اگر ما نجابت به خرج می‌دهیم و از روزنامه 9 صفحه‌ای رنگی شما حرف نمی‌زنیم و از پول‌های  چندصد میلیونی که به روزنامه شما کمک می‌شود سخنی به میان نمی‌آوریم به این دلیل نیست که قلم شما بهتر از دیگران است و یا بیان بهتری نسبت به دیگران دارید؛ ما اگر بخواهیم غیرمودبانه صحبت کنیم هم ادبیاتش را می‌دانیم و هم شما باید بدانید که کاظم جلالی 14 سال بیشتر نداشت که در جبهه‌های نبرد حضور می‌یافت.  
 
وی اضافه کرد:‌ حالا اگر تصمیم دارید که کاظم جلالی را پودر کنید مانند خیلی‌های دیگر که آنها را با قلم‌تان و با افاضاتتان و با اجازاتی که به لحاظ شرعی برایتان ایجاد می‌شود به همه می‌تازید و می‌توانید آدم‌ها را نابود کنید باید به این امر توجه کنید که واقعا اقدامات این چنینی به مصلحت جامعه نیست چرا که ما هنوز به دنبال از میان بردن اندک شکافی که وجود دارد هستیم.  
 
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: چرا می‌خواهید شکاف را افزایش دهید من امروز صبح گفتم که به نظر من فتنه و فتنه‌گر محکوم است ما باید مُرّ کلام رهبری را  مورد توجه قرار دهیم؛ آقای رسایی تا کنون چقدر افراد مختلف را با  عنوان ساکتین فتنه زدید؟ شما آقای لاریجانی را زدید آیا به جامعه خدمت کردید؟
 
جلالی تاکید کرد: مدتی پیش از شخصی پرسیدم آیا نتیجه انتخابات در شرایط فعلی بهتر شده است که او پاسخ داد؛ نه بد شد و من در جواب وی گفتم شما خودتان، خودتان را زدید، وقتی شما در جریان اصولگرایی به یک بهانه همه را می‌زنید باید منتظر چنین نتیجه‌ای باشید.
 
وی خاطرنشان كرد:‌ این تفکر هم در انتخابات اخیر و هم در سایر انتخابات‌ها مورد اقبال عمومی مردم نبود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: جلالی ، نماینده ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار