مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال دستی مردان ایران بمنظور شرکت در مسابقات جهانی مالزی، روزهای 14و15 شهریورماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، انجمن فوتبال دستی در نظر دارد علاقه مندان را با هر سن و با هر میزبان توانایی و مهارت در رقابتهای انتخابی شرکت دهد.

قرار است پس از اتمام رقابتهای انتخابی ، نفرات اول تاسوم برای حضور در مسابقات جهانی مالزی به اردو دعوت شوند. همچنین به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایزنقدی داده خواهد شد.

در خصوص رقابتهای مالزی ، " حامد شریف زاده" رییس انجمن فوتبال دستی گفت: این مسابقات برای ما پراهمیت است ، زیرا رقابتهای جهانی مالزی پیش از پیکارهای جام جهانی فرانسه برگزار می شود و ما می توانیم با تجربه مضاعف و روحیه و انگیزه بهتر، خود را برای حضور در جام جهانی آماده نماییم.

وی افزود: رقابتهای مالزی بر روی میز "فایر بال" برگزار می شود که ما نیز از این نوع میز استفاده می کنیم و بازیکنان با آن اشنایی دارند . البته این نکته مهم را نیز یاداور می شوم که حضور موفق در مالزی می تواند جایگاه ایران را در "سید بندی" ارتقاء دهد.

وی در ادامه گفت : برای نخستین بار است که در مسابقات جهانی مالزی شرکت می کنیم و تیم ملی ایران تنها در بخش " اوپن " مردان در آن حضور می یابد. البته پیشتر برخی افراد با هزینه شخصی در این مسابقات حضور می یافتند، اما امسال تیم ملی کشورمان بطور رسمی در رقابتهای کوالالامپور حضور خواهد یافت.

انجمن فوتبال دستی درنظر دارد هزینه ثبت نام برای حضور در رقابتهای انتخابی را 700 هزار ریال اعلام کند اما برای دانشجویان و افرادیکه دارای بیمه ورزشی هستند، هزینه ثبت نام 500 هزار ریال خواهد بود، ضمن اینکه " جمال امید " دبیر انجمن فوتبال دستی به عنوان رییس کمیته برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، درنظر گرفته شده است.

شایان ذکر است مسابقات جهانی مالزی از تاریخ 9 تا12 آبان ماه در شهر کوالالامپور مرکز این کشور برگزار خواهد شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی واحدی
۱۶:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید⁦♥️⁩
اینجانب علی واحدی مایل به شرکت در مسابقات فوتبال دستی می‌باشم ، لطفا راهنمایی بفرمایید، ممنون، تیر ماه ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرزایی
۱۱:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام من خیلی وقته فوتبالدستی بازی میکنم وبهش علاقه دارم
لطفا بگید چطوری باید در نسابقات ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی قدسی
۱۹:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
من سی و شش سالمه و از نوجوانی فوتبال دستی بازی میکنم.تا همین چند لحهظه پیش روحم هم خبر نداشت انجمن یا مسابقات حهانی فوتبال دستی وجود داره.با تمام اشتیاق آمآده ام تا در هر مسابقه ای و در هر سطحی شزکت کنم.منو راهنمایی بفرمایید.ممنون.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
AH
۲۳:۰۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تو کشوری مثل ایران ی همچین رشته های ورزشی هیچ آخر عاقبتی نداره
الان چند ساله فوتبال دستی بازی میکنم فقط تو اینتر نت میز فایر بال دیدم
آخرین اخبار