غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از شکست 2 – صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پایان این بازی گفت : هر 2 تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و نماینده تبریز از اشتباهات بازیکنان من استفاده کرد و به 2 گل دست یافت .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، سرمربی فجر همچون دیدار با استقلال تهران نسبت به برگزاری دیدارهای دسته برتر فوتبال کشور هر 4 روز یکبار لب به انتقاد گشود و افزود : زمان چندانی برای ریکاوری بازیکنان نداشتیم و هنوز خستگی بازی با آبی پوشان پایتخت در تن بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز باقیمانده است .

غلامحسین پیروانی همچنین از هواداران تبریزی که در طول بازی وی را تشویق می کردند ، تشکر کرد .

حسین خطیبی مربی تیم گسترش فولاد تبریز هم که در غیاب برادرش رسول خطیبی در کنفرانس خبری حضور پیدا می کرد ، کسب 3 امتیاز بازی با فجر شهید سپاسی شیراز را حق تیم خود دانست .

خطیبی گفت : تیم فجر مثل 3 دیدار پیشین بازی خود را ارائه کرد اما تیم گسترش فولاد تبریز با در اختیار گرفتن نبض بازی و انجام یک دیدار هجومی ، پیروزی را از آن خود کرد .

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان تاکتیک پذیری بازیکنانش را از عوامل موفقیت این تیم در 4 دیدار گذشته عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد این روند تا پایان رقابتها هم ادامه داشته باشد ./ب

برچسب ها: خبری ، فجر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.