عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: دولت يازدهم دغدغه اصلی مردم در مباحث اقتصادی و ایجاد فضای باز و احساس امنیت عمومی در جامعه را از اولويت‌هاي خود قرار دهد.

"ژاله فرامرزیان" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه‌خبرنگاران، پیرامون اولویت کاری دولت یازدهم اظهار داشت: رئیس جمهور فارغ از جنجال‌های چند روز اخیر در ارتباط با اعضای کابینه کار خود را آغاز کند، لذا طرح برخي مباحث ضرورتي نداشته و تنها به ایجاد تفرقه و معضل بيشتر در کشور دامن مي‌زند و مسئله‌ای را حل نمی‌کند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیان کرد: اولویت دولت يازدهم  دغدغه اصلی مردم در مباحث اقتصادی و ایجاد فضای باز و احساس امنیت عمومی در جامعه باشد.

وی افزود: تورم، اشتغال و درآمد از جمله موضوعاتي است که اقشار آسیب‌پذیر را تحت تاثير  خود قرار داده و از طرف دیگر وجود فضای امنیتی در دانشگاه‌های کشور عرصه علمی را دچار  چالش کرده است.

فرامرزیان با انتقاد به بیانات حاشیه‌ای برخی از نمایندگان که در روزهاي اخير مبنی بر تائید صلاحیت کابینه دولت بيان شده، گفت: برخی آقایان فراموش کردند که اگر مردم از وضعیت موجود راضی بودند کاندیدايی را انتخاب می‌کردند که وضع موجود را حفظ می‌کرد، لذا  دغدغه‌های مردم با مباحثی که از سوی برخی به آن پافشاری دارند متفاوت است.

وي با بیان اینکه اگر به واقع کسی دلش برای جمهوری اسلامی می‌تپد باید سعی کند در افزايش اعتماد عمومی داشته باشد، تصریح کرد: دغدغه مردم گرفتاری روزمره‌شان است و دغدغه کشور نيز بايد جلب اعتماد عمومی مردم  و حفظ جایگاه رضایت‌مندی مردم باشد.

انتهای پيام/
برچسب ها: ادب ، دولت ، کابینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار