اگر چه تيم فوتبال سايپا بالاخره توانست از امتياز ميزباني براي اولين بار استفاده کند اما نقصان هاي ديگري در بحث ميزباني وجود داشت که مي بايستي آنرا پذيرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گاهي انسان مي بايستي کمبود هاي موجود را پس از انتقاد هاي سازنده بپذيرد و البته در صدد حل آن باشد و اين موضوع امري طبيعي است که تيم سايپا در اولين ميزباني اگر چه مشکلاتي را داشت اما اين که افرادي از هيئت فوتبال استان البرز و يا مسئولان برگزاري برخوردهاي زشت و زننده اي با خبرنگاران داشته باشند به اعتقاد ما از تجربه کم البرزي ها بود و اين در چارچوب ميزباني کرجي ها جالب نخواهد بود.

در ابتدای کار برای ورود خبرنگاران، حراست مجموعه با رفتار ناشایست باعث شد که چند نفر از خبرنگاران که از تهران آمده بودند  به خانه برگردند طوری که ورود خبرنگاران از سمت داخل ورودی تماشاگران بود حتی پارکینگ جداگانه ای برای خبرنگاران لحاظ نشده بود و پارکینگ نزدیک به محل بازی برای یک عده خاص از جمله خبرنگاران صدا و سیمای کرج و مهمان و دوستان نزدیکان بود.

 پس از ورود به ورزشگاه  انقلاب این شهرستان برای حضور در جایگاه خبرنگاران  نیز اصحاب رسانه با مشکل مواجه شدند  طوری که باید به هزار و یک نفر کارت منصوب به حراست وزارت  را به نیروی انتظامی، حراست و کارکنان هیئت فوتبال کرج نشان بدهی تا به اصطلاح در جایگاه خبرنگاران قرار بگیری پس از حضور در این محل همه دوستان و آشنایان هیئت فوتبالی و سایپای حضور دارند در ضمن آشنایان طرفدار از 2 تیم پرسپولیس  و سایپا در این جایگاه استقرار دارند که با سر و صدا زیادشان باعث به هم خوردن نظم جایگاه  به اصطلاح خبرنگاران شده بود.

 تصویر برداران و عکاسانی که حتی یک دقیقه پس از بازی  وارد مجموعه شده اند تاخیر فقط به خاطر اجازه ندادن حراست برای ورود به تصویر برداران است و دیگر مجوزی برای قرار گرفتن پشت دروازه برای آنها نیست چون تمام کاورها به دوستان هیئت فوتبالی  و کارکنان سایپا تعلق گرفته است و هر تصویر برداری که دیر برسد باید به سکو انتقال پیدا کند.

 بین  دونیمه نیز خبرنگاران و بعضی از دوستان سایپايی و هیئت فوتبالی در یک اتاق به اصطلاح اتاق خبرنگاران حضور دارند که دو کامپیوتر و یک خط تلفن در این اتاق وجود دارد که برای تعداد زیاد بی شمار خبرنگاران کافی نیست.

بعضی از خبرنگاران به این وضعیت نا به سامان اتاق اعتراض داشتند دخالت و رفتار ناشایست روابط عمومی هیئت فوتبال کرج باعث دلخوری خبرنگاران و عکاسان و تصویر برداران شد.

خبرنگار برنامه 90 و باشگاه خبرنگاران برای تهیه گزارش دست به کار شدند که مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال کرج با برخوردي توهين آميز و زننده جلوی تصویر برداری دوربین باشگاه خبرنگاران را گرفت.

پس از پایان بازی نیز خبرنگاران تکلیف خود را نمی دانستند  که باید چگونه با بازیکنان مصاحبه کنند طوری که هر فردی در جلوی درب رختکن 2 تیم مسئولیت گرفته بود و مشخص نبود خبرنگاران باید  با چه کسی برای ورود به اتاق میکروفن هماهنگ باشند و بايد به همه جواب پس مي دادند و ....

ما اين را به حساب بي تجربگي و جو زدگي برخي ها که ميدان را براي عرض اندام مناسب مي ديدند ميگذاريم اما در مراسم تجليل هم که از خبرنگاران شد آنهايي که نسبت به حاشيه ها و کمبود ها معترض بودند تبعيض قائل شدند و اين پايان کار ميزباني تيم سايپا در گام نخست بود.
برچسب ها: میزبانی ، کرج ، برای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار