نماینده مردم مشکین شهر گفت: تخریب یک شخصیت و دولت از سوی برخی نمایندگان مجلس دور از انصاف است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، یونس اسدی نماینده مردم مشکین شهر در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات دولت گفت: به حمد خدا کلیات برنامه دولت با استقبال خوبی از سوی نمایندگان مجلس روبرو شده است به طوریکه تعداد مخالفین کلیات 20 نفر و تعداد موافقین 148 نفر هستند.

وی افزود: متاسفانه یکی از همکاران محترم به عنوان مخالف به طور کلی دولت را مورد فحاشی قرار دادند و انتظار است سعی کنیم در فرصت‌هایی که برای صحبت در صحن مجلس به عنوان موافق و مخالف کسب می‌کنید تنها موافقیت و مخالفت خود را با برنامه‌ها مطرح کنید نه نسبت به افراد.

اسدی تصریح کرد: تخریب یک شخصیت و یک دولت دور از انصاف است لذا باید به این نکته توجه کنیم که نسب به به کار بردن واژه‌های دقت بیشتری را به خرج دهیم ما می‌توانیم نقد کنیم اما نباید هر چه از دهانمان در آمد بار دولت کنیم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید موضوع برنامه دولت و خط و مشی کابینه را به گونه‌ای دیگر نگاه کرد.

وی افزود: با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی علی رغم اینکه پیش بینی می‌کردیم انتخابات به دور دوم کشیده شود اما حضور درخشان و پرنشاط وی معادلات را به هم زد  و نشاط و امید را در مردم زنده کرد که باید به این موضوع ارزش گذاشت.

اسدی تصریح کرد: ملت در شرایط سختی که تحریم‌ها و مسائل سختی به آنها تحمیل شده است پای صندوق‌های رای آمده و از شخصی که مواضع روشن و چشمان باز و لب‌های خندان داشت و با خود امیدو نشاط را به مردم هدیه داد حمایت کردند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: رئیس جمهور کشورمان در مباحثی که در برنامه‌های دولت مطرح کردند خیز بلندی را برای آینده کشور برداشتند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور در برنامه‌هایشان تاکید کردند که شناخت کافی از مسائل کشور دارند به طوریکه در برنامه‌هایشان برنامه صد روزه ای را در راستای حل مشکلات مردم تعبیه شده است.

اسدی تصریح کرد: تدارک کابینه قوی از سوی رئیس جمهور به طور حتم سبب خواهد شد که ما رشد چشمگیری را در عرصه‌های مختلف داشته باشیم و امیدواریم با 148 نفر موافق در کلیات برنامه دولت همه همکاران‌مان در مجلس روحیه امید را به دولت خواهند داد تا معیشت و مشکلات مردم در این دولت مردمی حل شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مجلس با نشاط تمام دولت یازدهم را یاری کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، انصاف ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار