رئیس فدراسیون جودو گفت: مدال برنز صفویه و نخستین مدال تاریخ جودو ایران در مسابقات نوجوانان جهان، تقطه عطفی در جودو است ساختن آینده ای درخشان تنها از طریق همین نوجوانان میسر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی رستگار در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان افزود: این دوره از مسابقات در سطح فنی بالایی برگزار شد، نوجوانان با درک بالایی از جودو تکنیک ها را به خوبی اجرا کرده و صحنه هایی زیبا کردند، مطمئن باشید که المپیک 2016 متلعق به این نوجوانان است.

رئیس فدراسیون جودو در مورد علمکرد تیم اعزامی ایران به آمریکا گفت: تیم ما 5 نفره به میامی آمد که عملا" چهار نفر را در جدول داشتیم. دو نفر نتیجه خوبی نگرفتند و رسولی و صفویه هم با اینکه می توانستند بهتر باشند نتیجه خوبی کسب کردند. مطمئن باشید آنها هم که نتیجه نگرفتند با درسهایی که از تاتامی میامی کسب کردند می توانند در آینده به پیروزیهای با ارزشی دست پیدا کنند.

وی افزود: البته من مطالبی در این دوره يادداشت کردم و بعد از حضور نوجوانان در بازیهای آسیایی "نانجینگ" و بررسی دقیق حضور نوجوانان در این دو میدان می توانیم بهتر تیم خود را ارزیابی کنیم.

رئیس فدراسیون جودو به حضور در ایران در جدول رده بندی هم اشاره کرد و گفت: این اولین بار است که در جمع مدال آوران این رده سنی قرار می گیریم ولی نکته مهم این جدول آن است که کشورهای صاحب جودویی چون هلند يا برزیل بعد از ایران قرار گرفتند. همین موضوع می تواند انگیزه نوجوانان و جوانان ما برای تمرین بیشتر و رسیدن به موفقیت افزایش دهد./مح


برچسب ها: جودو ، رستگار ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار