فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار میلیون گردشگر از جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی این شهرستان دیدن کردند.

فتاح کرمی افزود: آمار گردشگران ورودی به شهر بروجن با استفاده از تردد شمارهای نصب شده در مسیر ورودی به مرکز شهرستان از سمت زرین شهر، شهرضا و مبارکه استخراج شده است.
وی، با بیان اینکه به طور میانگین ماهانه یک میلیون و 50 هزار گردشگر وارد شهرستان بروجن شده است، افزود: تمامی تدابیر لازم برای اسکان مسافران سوئیت های اقامتی امامزادگان، کمپ های شهر، هتل ها، مهمانسراها، خانه های استیجاری و مراکز اقامتی اداره های دولتی پیش بینی شده است.
کرمی تصریح کرد: مسافران در شهر بروجن بیش از همه از پل تاریخی مصلا، موزه خانه حفیظی ها، حمام مکتب خانه، مسجد آشیخ علی (آیت اله زاده) و منطقه تفریحی سیاسرد دیدن کردند.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: وجود جاذبه های فراوان در شهرستان بروجن از جمله باغ آورگان، تنگ وستگان، گردشگاه گردبیشه و بیش از 13 امامزاده و بقعه متبرکه از دیگر عوامل گردشگر پذیربودن این شهرستان است.
وی، چشمه سیاسرد با جاذبه های فراوان طبیعی و وجود امکانات اولیه رفاهی و اقامتی و امامزاده حمزه ابن علی بلداجی، تالاب بین المللی چغاخور و تالاب ملی گندمان را از دیگر جاذبه های طبیعی شهرستان بروجن عنوان کرد.
شهردار بروجن نیز گفت: در تعطیلات هفته گذشته و به مناسبت عید فطر بیش از 200 هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کردند.
حمید شفیع زاده افزود: از این میزان گردشگر، بیش از یکصد هزار نفر از منطقه تفریحی سیاسرد دیدن کردند و در این محل اسکان شدند.
وی اظهار داشت: با افتتاح پارکینگ، توسعه فضای سبز و فضای نشیمن پارک ملت این شهر نیز بیش از 50 هزار نفر در این محل اسکان داده شدند.
شفیع زاده تصریح کرد: مابقی گردشگران نیز در پارک امام علی (ع)، مصلا و امام حسن (ع) که شرایط اسکان مسافران در آنها فراهم شده بود، اسکان یافتند./ع

برچسب ها: گردشگر ، جاذبه ، بروجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.