مربی تیم فوتبال صبای قم باخت تیمش در دیدار با استقلال تهران را بر حسب اتفاقات فوتبال دانست و گفت: صبا در این دیدار فوتبالی حساب شده و کلاسیک ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ناصر بختیاری زاده تصریح کرد: تمام خوشحالی ما از این است که تیم ما در این دیداری عملکردی داشت که همه مردم، اهالی فوتبال و کارشناسان زمان به تحسین صبا و بازیکنانش گشودند و از بازی خوب تیم ما به نیکی یاد کردند.

وی عنوان داشت: ما این بازی را واگذار کردیم اما هیچ گاه چهره یک تیم از پیش باخته و ضعیف را نداشتیم بلکه عملکردمان به شکلی بود که تیم حریف را مورد تاثیر قرار دادیم و استقلال نتوانست در مقابل انگیزه و توان بازیکنان ما حرفی برای گفتن داشته باشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: اینکه الان حسرت فرصت‌های از دست رفته در بازی هفته چهارم مقابل استقلال را بخوریم عاقلانه نیست بلکه باید تمرین کنیم و بر دقت خود بیافزاییم تا بتوانیم در دیدارهای آتی امتیازاتی که به فولاد و استقلال دادیم را به دست بیاوریم. وی در ادامه به بازی این هفته تیمش با گسترش فولاد تبریز اشاره کرد و افزود: در این دیدار با شناخت کافی از تیم حریف به میدان می‌رویم تا از این دیدار داخل خانه که در حضور طرفداران ما برگزار می‌شود، با دست پر میدان را ترک کنیم.

وی عنوان کرد: این را هم خوب می‌دانیم که دیدار با گسترش فولاد تبریز نیز برای ما هرگز آسان نیست زیرا آن‌ها تیم آماده‌ای هستند و بازیکنان توانمند و خوبی دارند و به طور حتم آن‌ها در نخستین بازی خارج از خانه خود در این فصل به دنبال کسب امتیاز برابر صبای قم هستند. لدیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز از ساعت 19 و 45 دقیقه روز جمعه بیست و پنجم مرداد ماه در چارچوب دیداری از هفته پنجم از دور رفت لیگ برتر فوتبال در قم برگزار می‌شود./ب

برچسب ها: قم ، برابر ، استقلال ، فوتبال ، باخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.