ملی‌پوش تیم کاراته بانوان گفت: مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب خواهم کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فاطمه چالاکی امروز در ساری بیان داشت: تمام تمرکزم این است تا بتوانم نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کرده و رنگ نقره‌ای مدالم را به طلایی تبدیل کنم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار شد با حریفان سرسختی مبارزه کردم و پای فینال هم نماینده ویتنام را که افتخارات زیادی داشت از پیش رو برداشته و به مدال نقره رسیدم.

دارنده مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا ازبکستان در سال 2012 تصریح کرد: امسال هم قطعاً سکونشین خواهم بود و می‌خواهم مدال طلا را کسب کنم.

چالاکی بیان داشت: در بازی‌های کشورهای اسلامی حریفان سختی از مصر، مالزی و ترکیه داریم و در قهرمانی آسیا نیز مهم‌ترین رقیبانم از ویتنام و ژاپن هستند و امیدوارم بتوانم نتیجه تلاش‌های مربیان و خودم را بگیرم.

ملی‌پوش تیم کاراته بانوان درباره مبارزات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: برای مسابقات انتخابی کشورهای اسلامی وضعیت بهتری داشتم، اما در مبارزات روز چهارشنبه به دلیل آنکه در دوران بدنسازی هستیم، مقداری سنگین مبارزه کردم و به طور یقین تا زمان اعزام به رقابت‌ها به آمادگی لازم خواهم رسید.

کاراته‌کای وزن منهای 55 کیلوگرم تیم ملی بانوان در پایان متذکر شد: شرکت در مسابقات جهانی آلمان و حضور در بازی‌های آسیایی 2014 کره مهم‌ترین اهداف من برای آینده است و تمام تلاشم را می‌کنم که با کسب نتایج خوب بتوانم علاوه بر برآورده کردن انتظارات مسئولان فدراسیون و کادر فنی، سال آینده هم در ترکیب تیم ملی اعزامی باشم./ج1

برچسب ها: طلا ، آسیا ، رقیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.