سیدحسن حسینی با اعلام این خبر گفت: گردشگران کشورهای آلمان، انگلیس، ژاپن و چین در مراسم عيد فطر يزد حضور یافته و به بیان دیدگاه‌های خود در مورد شهر یزد و فرهنگ این دیار پرداختند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگار ان  یزد

سیدحسن حسینی با اعلام این خبر گفت: در این جشن که مناسبت عید سعید فطر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهر یزد در پارک کوهستان یزد برگزار شد، گردشگران کشورهای آلمان، انگلیس، ژاپن و چین حضور یافته و به بیان دیدگاه‌های خود در مورد شهر یزد و فرهنگ این دیار پرداختند.

وی هدف از برگزاری این جشن‌ها را توسعه فضای نشاط و شادی اجتماعی شهر اعلام کرد که در برنامه‌های بعدی سازمان هم در دستور کار است.

این مسئول گفت: اجرای تواشیح، نورافشانی، تئاتر و نمایش و برپایی نماز جماعت از بخش‌های مختلف این جشن بود که با حضور شهردار و تنی چند ار اعضای فعلی و جدید شورای اسلامی شهر یزد همراه بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از ادامه روند برگزاری این جشن‌ها به صورت متناوب در پارک‌های سطح شهر خبر داد که با همکاری هنرمندان پرتوان استان یزد دنبال می‌شود.

حسینی گفت: همچنین در نظر داریم با توجه به ارتباط مناسب سازمان فرهنگی ورزشی شهردرای یزد با سایر شهرها، نسبت به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهر یزد گام برداریم که با برگزاری هفته فرهنگی با حضور هنرمندان یزدی میسر خواهد شد.

این مسئول از حمایت سازمان از هر کاری هنری در جهت تعالی ارزش‌های اخلاقی جامعه خبر داد و گفت: در صدد هستیم که با کمک هنرمندان قادر و توانای دیارمان نسبت به معرفی فرهنگ غنی مردم دارالعباده یزد اقدام کنیم./ب
برچسب ها: گردشگران ، خارجی ، در یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.