نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم از انتخاب یکی از داوران تکواندو قم برای قضاوت در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فرشته کریمی‌مهر اظهار کرد: با معرفی داوران قضاوت کننده در رقابت‌های هفته‌های سوم وچهارم پیکارهای این فصل لیگ تکواندو رده سنی نونهالان دختر کشور،‌ یکی از داوران موفق تکواندو قم نیز برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شد.

وی ادامه داد: از سوی کمیته داوران فدارسیون تکواندو در حالی اسامی داوران رقابت‌های هفته سوم و چهارم لیگ نونهالان دختر جام شکوفه اعلام شد که به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم خانم فردوس چوبین یکی از داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها خواهد بود.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: امسال چهارمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌شود و در آن تکواندوکارانی از استان‌های مختلف کشور در قالب دوازده تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ابراز کرد: همچنین فردوس چوبین از قم، شکوه ناصری از خوزستان، هما جمشیدی از مازندران، مریم کربلائی و راحله موسویان از آذربایجان شرقی، پریسا تاجکی و زهره طهماسبی از فارس، نیلوفر صفریان، میترا حاذق و زهرا هادی زاده از گیلان، عهدیه افسانه از چهارمحال و بختیاری، مریم یوسفی از خراسان جنوبی، فاطمه محمد علیزاده از همدان و فاطمه درحی و بنفشه وفادار از خراسان رضوی هم در این دوره حضور دارند./ب

برچسب ها: قم ، بانو ، داور ، مسابقه ، لیگ ، تکواندو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.