مجري برنامه "آبی آسماني" گفت: بسیاری از مردم زنده بودن برنامه "آبی آسمانی" را حس کرده و هیچ وقت بیننده ها پی به زنده نبودن این برنامه نبردند.

علیرضا غفاری مجری "آبی آسمانی" به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برای تولید برنامه "آبی آسمانی" برنامه 4 ماه وقت گذاشتیم تا بتوانیم مهمان های آن را شناسایی و از زندگی آنها فیلم تهیه کنیم، برخی سوژه های خاص را مانند ترور کرده ها به صورت نمایشی بازسازی کنیم و در خصوص مهمانان برنامه نیز به دنبال اعضای خانواده آنها بودیم تا بتوانیم نوع ارتباط آنها با فرزندانشان را به تصویر بکشیم.

وی افزود: موضوع اصلی برنامه جایگاه اصلی خدا در زندگی روز مرده انسان ها بود که توانستیم به حضور خدا در زندگی انسان ها و ثمره های آن برای انسان ها بپردازیم و جالب است که 90 درصد دعاهای مهمان ها ما عاقبت به خیری بود.

غفاری عنوان کرد: برنامه های گفتگو محور زمانی برنده واقعی هستند که تماشاگر آن را ببیند با آن ارتباط معنایی خوب برقرار کند و در خصوص برنامه آبی آسمانی ما تنها الگوی زنده نداشتیم در صورتیکه بسیاری از مردم زنده بودن آنها را حس می کردند و گاهی اوقات زنده نمايي برنامه حتی دوستان پخش را نیز به اشتباه می انداخت به طوریکه طی پخش این برنامه تولیدی چندین مهمان نیز برای دعوت فرستاده شد و هیچ وقت بیننده ها پی به زنده نبودن این برنامه نبردند.

مجری برنامه "آبی آسمانی" افزود: مهم ترین دغدغه ما شناسایی مهمان ها بود تا بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند و البته این سوژه ها ‌آنقدر جذاب بودند که برخی برنامه های دیگر  در شبکه های سیما از همین مهمانها استفاده می کردند.

نویسنده برنامه در خصوص پر بیننده ترین قسمت های "آبی آسمانی" اشاره کرد: برنامه روحاني جوان که پر جمعیت ترین خانواده ایرانی بود و همچنین موضوع مربوط به گذشت پدر و مادر از یک قاتل که عینا همین برنامه با افرادی مشابه در برخی برنامه ها تکرار شد.

غفاری در خصوص این سوال که تمام برنامه های در ماه رمضان در استودیوها گفتگو محوراند پس چطور می توان یک برنامه گفتگو محوری را  بدون هیچ دکوری و تنها با یک میکروفن  جذاب کرد، افزود: حق با شماست تمام برنامه های گفتگو  محور  تنها با یک مجری و چند مهمان اداره می شود ولی مهم پروسه تولید و استفاده از مهمان های جذاب و موضوع های روز است که خدا را شکر در برنامه "آبی آسمانی" علاوه بر بخش گفتگوهای آیتم های نمایشی و گزارشی نیز اضافه شد تا برنامه قابل دیدن شود.

وی در پایان ضمن اشاره به شرایط سخت تولید در لوکیشن های بزرگ شهرک غزالی که فاقد هر گونه امکانات سرمایشی بود از تمامی همکاران و مهمانهایی که حضور یافتند تشکر ویژه کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار