شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای با بیان اینکه نمی توان میان گفتمان اصلاح طلبی واعتدال گرایی تمایزی قائل شد، ترکیب پیشنهادی کابینه را سازگار با نیازهای مرحله ای کشور دانسته و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواسته به تمام اعضاء کابینه رأی اعتماد بدهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

در این بیانیه  آمده است: حرکت مردم ایران درخرداد گذشته تأکیدی دوباره برگفتمان اصلاح طلبی بود. به نظر این شورا نمی توان میان گفتمان اصلاح طلبی واعتدال گرایی تمایزی قائل شد، زیرا نکته مرکزی و پایه ای این دو گفتمان خرد ورزی و حرکت تدریجی و گام به گام در مسیر پیشرفت وآبادانی کشور است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بارزترین نتیجه این انتخابات و به عنوان نتیجه پیوند فوق افزایش قابل توجه مشروعیت نظام و درهم تنیدگی بیش از پیش دولت و ملت است. ازاین رو برهمگان بویژه نخبگان، اندیشمندان، صاحب نظران، نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و دیگر گروه ها و احزاب لازم است تا ضمن استقبال از افزایش مشروعیت مردمی نظام و پیوند تنگاتنگ دولت و ملت، در جهت موفقیت و پیشرفت هرچه بهتراین دولت بکوشند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: مصائب وگرفتاری های این کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی روا می دارد که همگان از طیف های گوناگون  دست دردست هم به یاری دولت و کابینه برآمده از آن  بشتابند.

این بیانیه می افزاید: ازدیدگاه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه، کشورعزیزمان دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد. ما در وضعیتی قرار گرفته ایم که اندک اشتباه و کمترین مانع تراشی و سنگ اندازی در مقابل این دولت می تواند فجایعی ببارآورد که پیامدهای آن را نمی توان به هیچ وجه پش بینی کرد. ازاین رو ما به عنوان شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه، به دورازسهم خواهی از قدرت تنها برحاکمیت عقلانیت و حذف تفکر تقابل و خشونت تأکید می ورزیم . ما دست همکاری و همفکری را به سوی تمامی دلسوزان این دیاردرازکرده و ازآن ها می خواهیم درجهت بازسازی وتجدید حیات عقلانیت در اداره کشور و استان بکوشند. آنچه که برای ما مهم است واهمیت دارد کاستن ازسختی های مردم و حرکت درمسیر افزایش امنیت، رفاه، آزادی و تأمین دیگر حقوق شهروندان است. تأکید بر مطالبات و حقوق مردم یکی از وظایف این شورا می باشد و ما خود را پاسدار این حقوق و مطالبات می دانیم و برای تحقق آن ها ازطریق مجاری مختلف می کوشیم.

این بیانیه می افزاید: در صورت ادامه رویکرد ترکیبی خردگرایی، اصلاح طلبی واعتدال گرایی، حرکت در مسیر مردم سالاری، شایسته گزینی و برابری شهروندی برای همه ایرانیان، از سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر وامید حمایت می نمائیم و درغیراین صورت وظیفه خودمی دانیم برای اصلاح امور تلاش های مدنی و قانونی خود را پیگیری نمائیم .ما حق مشورت ومشارکت در اداره امور مملکت و استان را ازآن همه می دانیم وانتظارداریم هم درمدیریت های کلان وهم در مدیریت های استان وشهرستان ها، انتصاب ها بر اساس معیارهای شایستگی باشد نه برمبنای رابطه./ب

برچسب ها: ترکیب ، کابینه ، پیشنهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.