مدیرعامل مترو تهران در بازدید از مراحل نهایی ساخت بخش جنوبی خط 3 متروی تهران ،به برخی ناگفته‌های مراحل عملیات اجرایی این خط پرداخت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هابیل درویشی امروز در جریان بازدید از مراحل نهایی عملیات ساخت بخش جنوبی خط 3 متروی تهران با متفاوت، پیچیده، سخت و غیرقابل مقایسه توصیف كردن مراحل عملیات این خط از ابعاد فنی و اجرایی با دیگر خطوط، گفت: عملیات اجرایی بخش جنوبی خط 3 از مناطق پرازدحام و بافت های فرسوده شهری عبور كرده كه با بیش از ده ها موانع فنی و اجرایی ( انشعابات شهری، قنوات، خاك سست و آبرفتی و ... ) مواجه شد بطوری كه در فرآیند پروژه، برخی بر این باور بودند كه این خط غیر قابل پیشرفت است و به نتیجه نمی رسد اما با عنایت الهی، اعتماد به نفس و توان مهندسی و ارده ای كه وجود داشت ثابت كردیم كه می توانیم بسیاری از "غیرممكن‌ها" را عملی سازیم و امروز خرسندیم كه به مردم عزیز نوید بدهیم در آینده نزدیك می توانند از جنوبی ترین بخش تهران خود را از طریق مترو به مركز و نقاط مختلف شهر برسانند.
مدیرعامل شركت مترو كه در حضور جمعی از ساكنین و شهروندان مسیر بخش جنوبی خط 3 متروی تهران سخن می‌گفت با تقدیر از آنان بخاطر همكاری در اجرای این پروژه مهم گفت: این كه ما به طور شبانه روزی و سه شیفت در خطوط مختلف در حال ساخت مترو فعالیت می كنیم نباید، اذیت و ناراحتی خانواده‌ها را موجب شود؛ هدف ما این است كه نهایت تلاش خود را بكنیم تا در كمترین زمان ممكن، فعالیت‌ها به ثمر نشیند و خدماتی ارزان و آسان برای شهروندان ارائه شود اما انتظار داریم كه مردم عزیز هم در این میان با صبر و حوصله و تحمل، خدمتگزاران خود را به انجام این خدمت بیش از پیش تشویق و یاری كنند.
وی از آمادگی مترو تهران برای بازدید گروه های مختلف مردمی از مراحل ساخت خطوط در بخش های مختلف خبر داد و افزود: معتقدیم اگر شهروندان عزیز از نزدیك كارهای ما را ببینند قطعاً با سختی ها و مشكلات بسیار در فرآیند پروژه ها آشنا می شوند و ما را در پیشبرد امور همراهی می كنند.
مهندس درویشی نقش رسانه ملی و سایر رسانه ها در انعكاس حجم بزرگ عملیات ساخت خطوط متروی تهران را با اهمیت خواند و از رسانه‌ها خواست بیش از پیش دستاوردهای بی بدیل در پروژه های مترو تهران را به افكار عمومی اطلاع رسانی كنند.
مدیرعامل مترو تهران با بیان این كه متروی تهران یك پروژه ملی است و در اوج گمنامی و مظلومیت در حال خدمت است، گفت: كارهای بزرگی كه در حدود 200 جبهه فعالیت در زیر شهر تهران در حال انجام است آن طور كه باید از طریق رسانه ها به افكار عمومی اطلاع رسانی نمی شود و امیدواریم رسانه ها به كمك ما بیایند و ما را در این امر یاری كنند.

برچسب ها: پیجیدگی ، فنی ، مترو ، خط سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.