شاخص کیفیت در شرایط سالم است و انتظار می رود این شاخص به غیر از مناطق پر تردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده ی منوکسیدکربن و دی اکسید گوگرد نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده و بر میزان غلظت آلاینده آن افزوده شده است.

بنابراین گزارش: در میزان غلظت آلاینده های ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون تغییری مشاهده نمی گردد به این ترتیب میانگین غلظت اکسید آلاینده ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.

گزارش هواشناسی و پیش بینی حاکی از آسمانی قسمتی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، دوباره ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد است که به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.

گفتنی است ایجاد عوارض تنفسی در افراد احساس و احتمال تشدید عوارض قلبی در افراد مبتلا به بیماری های قلبی و افراد مسن از اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط سالم است.

لذا توصیه می گردد:در شرایط سالم افراد حساس باید از مواجهه طولانی مدت در فضای باز اجتناب کنند.
برچسب ها: هوا ، سالم ، غلظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار