رئیس هیئت کشتی استان قم از دعوت دو کشتی‌گیر قمی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن حلوایی اظهار کرد: در بین نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان، دو کشتی گیر قمی نیز در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی قرار دارند.

وی ادامه داد: این دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان است که برای حضور پرقدرت ملی پوشان کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی سال 2013 در کشور مجارستان است که از روز هفدهم مرداد ماه در خانه کشتی تهران آغاز شده است.

حلوایی عنوان داشت: اسامی نفرات دعوت شده به این اردو در حالی معرفی شده است که ملی پوشان در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم در این اردو حضور دارند و دو کشتی‌گیر قمی نیز در وزن 74 کیلوگرم ملی پوش هستند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: کشتی‌گیران قمی در وزن 74 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان هادی علیزاده پورنیا و امیرحسین مولایی هستند که یکی از آنها راهی رقابت‌های جهانی مجارستان خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم در پایان به زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نیز اشاره کرد و افزود: رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در سال 2013 میلادی روزهای 24 تا 31 شهریورماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود./ب

برچسب ها: قم ، دعوت ، کشتی ، گیر ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.