قم/

مدال طلای قهرمان کاراته جهان به نفع ایتام فروخته شد

امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته جهان با حضور خود در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی نور و در مراسم گلریزان مدال طلای خود را به ایتام زیرپوشش کمیته امداد قم اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، امیر مهدی‌زاده که در پیکارهای قهرمانی جهان 2012 فرانسه به مقام قهرمانی دست یافته بود در برنامه شهر یاکریم شبکه استانی نور حضور یافت و مدال طلای قهرمانی جهان خود را به ایتام اهدا کرد.

این قهرمان کاراته کشور گفت: برای به دست آوردن این مدال 12 سال زحمت کشیدم و در این راه شکست‌های مختلفی را متحمل شدم و این مدال را که نمونه آن در تاریخ کاراته کشورمان فقط چهار عدد بوده و حاصل عمر ورزشی من است به ایتام شهرم تقدیم می‌کنم زیرا اعتقاد دارم ما تکلیف بزرگ و وظیفه سنگینی در قبال آنها داریم و نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشیم.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی که از دیگر میهمانان این برنامه بود در مورد این قهرمان ملی گفت: آقای مهدی زاده که در یک خانواده معتقد انقلابی پرورش یافته است با وجود اینکه وضعیت مالی مناسبی ندارند و سال‌ها برای کسب این مدال زحمت کشیده است و اهدای این مدال که در تاریخ ورزش کشور بسیار معدود است، قابل تحسین و ارزشمند است.

در این گلریزان ایتام قم که با حضور خیرین برگزار می‌شد، مدال این قهرمان توسط یکی از خیرین به مبلغ 700 میلیون ریال خریداری شده و مبلغ پرداخت شده صرف ایتام کمیته امداد خواهد شد.

همچنین مدیر یکی از شرکت‌های تولیدی موتور سیکلت طی تماس تلفنی اعلام کرد که تعهد می‌کند یک دستگاه موتورسیکلت 50 میلیون ریالی به آقای مهدی زاده که منش پهلوانی خود را به منصه ظهور گذاشته است تقدیم کند.

همچنین پرچم قرمز رنگ گنبد حضرت عباس(ع) توسط یکی از بینندگان برنامه به عنوان هدیه‌ای معنوی به ایشان اهدا شد./ب

برچسب ها: قم ، فروش ، مدال ، طلا ، کاراته ، جهان ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.