بانوی قمی موفق به کسب نشان‌های نقره و برنز از دو رشته ورزشی مسابقات جهانی سال 2013 ورزش‌های پیوند اعضا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضا در سال‌جاری میلادی به میزبانی کشور آفریقای جنوبی به انجام رسید و دو موفقیت خوب و ارزنده توسط یکی از بهترین‌های حال حاضر ورزش بانوان قم را به همراه داشت.

این بانوی توانمند ورزش قم ثریا پارس‌لاری است که با همت و تلاشی وصف‌ناپذیر برای دومین بار جواز و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی ورزش‌های پیوند اعضا را به دست آورد و با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کرد تا صاحب پنجمین و ششمین مدال جهانی خود شود.

پارس‌لاری از جمله ورزشکاران الگو و نمونه قم و یکی از قهرمانان ارزنده ورزش بانوان قم در عرصه رقابت‌های جهانی به شمار می‌رود و افتخارات درخشانی برای ورزش قم کسب کرده است.

این ورزشکار بعد از سال 2011 که چهار مدال جهانی کسب کرد در مسابقات جهانی سال 2013 نیز دو مدال بر گردن آویخت.

این در حالی است که پارس‌لاری یکی از ورزشکاران عضو هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم به شمار می‌رود و علاوه بر افتخارات ارزشمندی که وی توانست در مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضا در دوربان آفریقای جنوبی کسب کند به صورت همزمان دو ورزشکار دیگر قمی در بخش آقایان رقابت‌های المپیک ناشنوایان جهان در رشته کاراته توانستند مجموعاً 6 مدال طلا و برنز از کاتا و کومیته تیمی و انفرادی به دست آورند./ب

برچسب ها: قم ، بانو ، صاحب ، نقره ، برنز ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.