کیانوش رستمی که پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی در بلاتکلیفی به سر می برد هم اکنون نیز شرایط خاصی برای به عضویت در آمدنش در یکی از تیم های لیگ وزنه برداری فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ روزها است که با حاشیه ورزشکاران المپیکی وزنه برداری همراه بوده ایم، حاشیه هایی که تا امروز هم به نقطه پایان خود نرسیده است.

پس از خبر شنیدن انعقاد قرارداد 2 ملی پوش المپیکی با تیم های لیگ برتری حالا زمزمه هایی مبنی بر پیوستن کیانوش رستمی به تیم ملی حفاری بیشتر شنیده می شود، اگر چه هنوز این قرار به صورت رسمی در جایی ثبت نشده است اما طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه تیم ملی حفاری از رستمی خواسته تا در هفته لیگ به روی تخته نرود.

شنیدن چنین شروطی از طرف تیم ملی حفاری شاید به نوعی زنگ هشداری برای عدم صحت قراردادی داشته باشد که هنوز هم رسمی نشده است.

دامنه ماجرای کشمکش و مشکل فدراسیون با وزنه برداران المپیک به لیگ هم کشیده است تا جایی که برخی انحلال تیم سپاهان اصفهان را به علت مقابل این تیم به جذب 5 المپیکی مطرود شده می دانستند.

شاید محتاطانه و محافظانه کار کردن تیم های لیگ برتر در بکار بردن این مهره ها نیز برای ابقای خودشان باشد.

به هر حال سطح وزنه برداران المپیکی بسیار بالاست و حضور آنها در لیگ می تواند زنگ خطری برای دیگر ورزشکاران باشد و گواهی بر آماده بودن فعلی شان.

آمادگی چنین وزنه بردارانی تا حدی است که کیانوش رستمی اعلام کرده در صورت بازی در تیم ملی حفاری 20 تا 30 کیلوگرم بيشتر از وزن خودش وزنه می زند.

حالا باید دید با شرط و شروط خاص تیم لیگ وزنه برداری حفاری شاهد حضور رستمی در این دوره از لیگ وزنه برداری خواهیم بود یا خير!/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار