یکی از علمای اماراتی با اشاره به یوسف قرضاوی امام جمعه دوحه قطر و رهبر معنوی اخوان المسلمین و برخی دیگر از علمایی که فتوای جهاد در سوریه صادر می کنند فاش کرد آنها بابت صدور چنین فتواهایی میلیونها دلار پول دریافت می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه ، شیخ وسیم یوسف از مبلغان اماراتی از میلیونها دلار صحبت کرد که مبلغان فتنه گر در کشورهای عربی دریافت می کنند تا فتوای موسوم به فتوای جهاد در سوریه صادر کنند .
وسیم گفت: ویران کردن کعبه که چراغ راه مسلمانان و ستون اسلام است نزد خداوند آسان تر است از ریختن یک قطره خون یک مسلمان است این در حالی است که خونهای مسلمانان به خاطر قدرت یا به خاطر فتواهای باطل و ادعایی ریخته می شود و همّ و غمّ صادر کنندگان این فتواها نیز میلیونها دلاری است که دریافت می کنند. این عده از مبلغان پیش از آنکه در قاب تلویزیونها ظاهر شوند قراردادهای میلیونها دلاری امضا می کنند و من خودم از این قراردادها اطلاع دارم . آنها میلیونها دلار دریافت کرده اند تا فتوا بدهند و به قول خودشان به مردم دینداری یاد بدهند.
شیخ وسیم با اشاره تلویحی به قرضاوی گفت: برخی از این مبلغان در یکی از کشورهای عربی اقامت کرده است و می گوید ای جوانان به جهاد بروید ؟ چرا پسر تو به جهاد نمی رود ! چرا خودت به جهاد نمی روی !
برچسب ها: بین الملل ، قرضاوی ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار