دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب گفت: حل مشکلات معيشتي، تورم، گراني و اشتغال از دغدغه‌هاي اصلي مردم بوده که نشاط و شادابي را نیز تحت شعاع خود قرار داده است لذا دولت يازدهم با ایجاد تحول در مباحث اقتصادی و اشتغال مي‌تواند زندگی مردم را سامان بخشد.

"سیدعلي سيدي رکني" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اولويت کاري دولت يازدهم اظهار داشت: در دهه اخير يک حلقه مفقوده در بحث تعيين اولويت جهت توسعه و پيشرفت کشور وجود دارد.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب، با بيان اينکه کمتر کسي از نخبگان و کارشناسان و مسئولين به اين حلقه مفقوده توجه کرده است، اظهار داشت: شايسته سالاري در انتخاب و انتصاب افراد از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در سال‌های اخیر اين مهم به صورت شعاری مطرح و قرباني بعضي از اميال و اهداف شده است.

وي به ضعف در برخي از حوزه‌ها مانند اقتصاد و اشتغال اشاره کرد و با بيان اينکه گزينش افراد نامناسب از جمله دلايل اصلي در ضعف اين حوزه‌ها است، ادامه داد: گفت: شایسته سالاری در حوزه‌های گوناگون، تاثير به سزايي در امر مديريتي خواهد داشت، به صورتی که اگر بهترین آئين نامه‌ها را نیز تصویب کنيم اما گزینه ناکارآمدی را در یک پست برگزینیم مشکلات به قوت خود باقي خواهند ماند.

سيدي رکني ادامه داد: انتخاب و انتصاب مسئولين بر مبناي شايسته‌سالاري و تقواي مديريتي، نقش بسزايي در رفع مشکلات اقتصادي و اشتغال ايفا مي‌کند.

وی تاکيد کرد: مشکل اساسي جامعه عدم تقواي مديريتي _ سياسي، شايسته سالاري و عدم ثبات در بحث مديريت است که اين موارد متضمن يکديگر جهت مهندسي اولويت‌هاي کاري دولت است.

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب با اشاره به اولويت سنجي دولت در حوزه  اقتصادی _ اجتماعي گفت: حل مشکلات معيشتي، تورم، گراني و اشتغال از دغدغه‌هاي اصلي مردم بوده که نشاط و شادابي را نیز تحت شعاع خود قرار داده است لذا دولت يازدهم با ایجاد تحول در مباحث اقتصادی و اشتغال مي‌تواند زندگی مردم را سامان بخشد.

وي با اشاره به مباحث فرهنگي که بايد مورد توجه دولت قرار گيرد، بيان کرد: در حوزه فرهنگي _ اجتماعي بايد به مسئله آداب و عفت اجتماعي که به آن خدشه وارد شده است به عنوان يک حلقه مفقوده نگاه و رسيدگي کرد و باید گفت ضامن اصلي مباحث فرهنگي افزايش و حفظ کرامت اجتماعي و اخلاقی است

سیدی رکنی اظهار‌داشت: عدم پشتيباني فرهنگي مناسب و اطلاع رساني و کارکرد اجتماعي به خانواده و جوانان، بنيان خانواده را دچار فقدان توسعه کرامت اخلاقی کرده است.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب، خاطر نشان کرد: اگر دولت تدبیر و امید به مباحث اخلاقی و فرهنگی توجه بیشتری کند، مطمئنا يکي از اساسي‌ترين افعال و اعمال الباقيات و الصالحات اسلامي را انجام داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، مردم ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار