در نخستين ماه از تابستان امسال نشست و برخاست بيش از 290 پرواز در فرودگاه آبادان به ثبت رسيده است.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه آبادان، محمدرضا رضايي با اعلام اين خبر گفت: افزايش پروازهاي شركت‌هاي هواپيمايي در مسيرهاي مشهد و تهران از دلايل عمده افزايش روند صعودي پروازها در تيرماه 92 بود. وي ادامه داد: اين روند افزايشي درحالي صورت گرفت كه رشد پروازها نسبت به ميانگين نشست و برخاست پروازها در سه ماهه‌ي نخست سال جاري جهش قابل توجهي داشته و از 250 پرواز به 290 پرواز در ماه آغازين تابستان رسيده است.

مديرفرودگاه آبادان با تاكيد بر رايزني با شركت‌هاي هواپيمايي در راستاي افزايش پرواز در مسيرهاي استقبال شده توسط مسافرين و مردم منطقه افزود: رسيدن شمار پروازهاي ماهانه فرودگاه آبادان به رقم 290، رشد 33 درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان مي‌دهد كه با برنامه‌ريزي و تلاش بيشتر مي‌توان اين رشد بالاتري را نيز رقم زد.

وي با اشاره به عوامل تاثيرگذار در افزايش پروازها و تمايل شركت‌هاي هواپيمايي به برقراري پرواز افزود: باتوجه به استقبال منطقه از پروازها، روند صعودي نشست و برخاست پروازها نسبت به ميانگين اين فرايند در بهار 92 به 40 پرواز و نسبت به تيرماه 91 به 70 پرواز رسيد كه اين ارقام رشد چشمگير در عمليات پروازي فرودگاه را موجب شد.

گفتني است در حال حاضر فرودگاه آبادان در مسيرهاي تهران، شيراز، اصفهان، بندرعباس، خارك و مشهد فعال است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرواز ، آسمان ، ابادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار