رييس سازمان بهزيستي در نامه‌اي از رئيس رسانه ملي به علت مخاطب قرار دادن جامعه هدف اين سازمان در برنامه هاي رمضاني اين سازمان قدرداني كرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، همايون هاشمي در نامه خود به عزت الله ضرغامي از پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه هدف و تحت پوشش اين سازمان در سريال‌ها ، برنامه‌هاي تركيبي ، برنامه‌هاي نمايشي و برنامه‌هاي ويژه افطار در ماه مبارك رمضان از تلاش رئيس و دست اندركاران رسانه ملي قدرداني كرده است  .

متن نامه رئيس سازمان بهزيستي به رئيس سازمان صدا و سيما بدين شرح است :

برادر ارجمند جناب آقاي مهندس ضرغامي - رياست محترم سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

سلام عليكم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام ، با آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان، ماه تزكيه نفس و همچنين تبريك فرارسيدن عيدسعيدفطر، بدينوسيله از اينكه در راه حقيقت و رسالت خطير و سترگ آگاهي بخشيدن به مردم از طريق اطلاع‌رساني دقيق و شفاف از واقعيت جامعه ايران اسلامي تلاش نموده و با ديدگاه خاص حاكم در رسانه ملي كه برگرفته از اصول اسلامي و ملي كشور است نسبت به توسعه‌ فرهنگ نيكوكاري و ترويج اخلاق انساني و ضرورت توجه و پرداختن به همنوعان با هدف ايجاد نشاط و اميد در راستاي منويات مقام معظم رهبري مدظله‌العالي كمر همت بسته‌ايد كمال قدرداني را مي‌نمايم . بديهي است سازمان بهزيستي كشور به عنوان اصلي‌ترين سازمان تخصصي و اجتماعي كشور، بدون ياري اصحاب رسانه و درصدر آنها رسانه ملي نخواهد توانست در دستيابي به اهداف خود كه توانمندسازي و به زيستن افراد جامعه هدف براساس اصول بيست و يكم و بيست و نهم قانون اساسي است در حد مطلوب دست يابد. بي‌ترديد فرصت معنوي چون ماه ميهماني خدا جهت يادآوري و آگاه‌سازي عموم ملت شريف ايران اسلامي فرصتي مغتنم براي انتشار اهداف عاليه و فعاليت‌هاي پرسنل خدوم سازمان بهزيستي شمرده مي‌شود كه بحمدالله با درايت جنابعالي و همكاران تلاشگرتان اين مهم در برنامه‌هاي رمضان 1434 تدارك ديده و اتفاق افتاد.

 

از اينكه در اين ماه پر بركت با مخاطب قرار دادن جامعه هدف اين سازمان در سريالها، برنامه‌هاي تركيبي، برنامه‌هاي نمايشي، برنامه‌هاي ويژه افطار در شبكه‌هاي مختلف سيما، خاصه برنامه پرمخاطب «ماه عسل» شبكه سوم سيما كه با اجراي مجري توانمند«جناب آقاي عليخاني» جامعه هدف اين سازمان را كه بحق از بهترين بندگان خداوند متعال هستند را مورد توجه قرار داده و مسير ما را در توسعه خدمت‌رساني بيشتر و بهتر هموار گردانيد، موجب خرسندي و سپاسگزاري ويژه است. اميد آنكه به حرمت اين ماه پربركت، با عون و استعانت از باري تعالي عزم و همت بلند خويش را جزم نموده و نگهبان و امانت‌دار ستوده‌اي براي اشاعه‌ فرهنگ مهرورزي و حفظ كرامت انساني باشيم.

از خداوند متعال بهروزي، شادكامي و موفقيت روزافزون براي شما و مردم عزيز كشورمان را آرزو دارم ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار