مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات شهرداری تهران گفت: نظام راه اندازی مدیریت محله گامی اساسی در مدیریت شهری است که بدنبال نهادينه کردن اين نظام است.

حسین زارع صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در جلسه نظام راه اندازی مدیریت محله یکی از گام های اساسی مدیریت شهری برای هویت بخشی به محلات درگیر شدن آنها در موضوعات محلی با کمک های مردمی و البته در قالب تحریف شده دانست و افزود: مدیریت شهری به دنبال نهادینه کردن این مقام است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت محله باید در قالب ساختار پایدار دنباب شود اظهار داشت: انتظار ما بر این است که خانه ها شکل گیری آنها فعالیت خانه ها غود آنها و نیز نمود خانه ها و محلات و همچنین در پرتابل محله خروجی خانه ها در قالب اخبار منتشر شده به طور مستمر و منظم انجام شود.

زارع صفت به راه اندازی پرتابل محلات هم اشاره و تصریح کرد: هر کدام از مدیران و مسئولان مناطق باید به طور منظم اخبار پرتابل محلات را رصد کنند.

مدیر عامل سازمان رفاه راه اندازی کانون های ذیل خانه ها و همگن سازی کانون ها را نیز از مهمترین موارد قابل توجه برشمرد و یادآور شد ما نیازمند آمار اعضای کانونها هستیم.

زارع صفت در بخش دیگری از این نشست درباره ثبت کانون ها هم اظهار کرد: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی متولی ثبت و صدور مجوز برای ایجاد هر کانونی محلات است.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی سازمان این است که تا 20 شهریور این شناسایی ثبت و صدور مجوز برای کانون ما انجام شود./ف
برچسب ها: سازمان ، رفاه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار