مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: فروشندگان حاشیه راه‌های استان خطرآفرین هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم، از ایجاد بساط در حاشیه جاده‌ها به عنوان یکی از مشکلات یاد کرد و گفت: حضور این فروشندگان در حاشیه راه‌ها باعث توقف رانندگان عبوری در مسیر راه‌ها می‌شود.

وی افزود: این امر باعث به خطر افتادن جان رانندگان و فروشندگان و نیز دیگر خودروهای عبوری و عابران در قسمتی از راه که شانه آسفالت و پارکینگ ندارد، می‌شود.

قائم مقام وزیر در خراسان شمالی با اشاره به جمع آوری این فروشندگان به صورت هر ساله از مکان‌های پرخطر، تصریح کرد: برای عرضه محصولات ،‌ پارکینگی خاص تعبیه شده که در آنجا می‌توانند بهره برداری کنند تا خرید و فروش همراه با ایمنی بیشتری انجام شود.

وی با تاکید بر شدیدتر شدن برخوردها در امسال، متذکر شد: بیشترین مشکلات مربوط به حوزه جاده‌های جوزک، درکش، دوراهی قاضی تا کشانک در ماه‌های تیر و مرداد و حوزه بدرانلو تا گردنه امین الله در ماه‌های مرداد و شهریور است که فصل برداشت میوه‌های فصلی در این مناطق است.

بدیعی‌مقدم یادآور شد: در راستای برقراری ایمنی در این مسیرها هر روزه گشت‌های راهداری برای ساماندهی و جمع آوری این فروشندگان در حاشیه نقاط خطرآفرین اقدام می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در صورت تکرار این امر توسط میوه فروشان بنا به حکم مراجع قضایی و نماینده دادسرا نسبت به جمع آوری بساط آن‌ها اقدام و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند./ج1

برچسب ها: بجنورد ، مسیر ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.