معاون فنی و عمرانی منطقه 16 از پیشرفت در پروژه بازسازی سالن شهید آوینی در این منطقه خبر داد.

محمد خبازها در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این بخر افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و دستیابی آنان به امکانات و پیشرفت شهری بزرگترین سالن تخصصی موسیقی سالن شهید آوینی در فرهنگسرای بهمن در حال پیشرفت بازسازی است.

وی با اشاره به احداث چندین سالن تخصصی در این منطقه اظهار کرد: یکی از مهمترین سالن های تخصصی سالن شهید آوینی با اعتباری بالغ بر 5/9 میلیارد تومان که از سال 91 آغاز شده تا مهر ماه 92 به بهره برداری می رسد.

خبازها در ادامه عنوان کرد: دکور داخلی سالن شهید آوینی با اجرای سرعت بالا شامل سفید کاری قسمت رستوران و کافه گالری و فضای پشت صحنه رنگ آمیزی سالن اجرای سنگ نما، کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و اجرای دریچه های برگشت هوا به اتمام رسیده و سایر عملیات تاسیساتی پروژه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با هدف دستیابی به استانداردهای لازم و ارتقاء ضریب ایمن سازی بازسازی، بازسازی این تالار در مسافت 2 هزار و 25 متر آن تالار موسیقی است آن را مبدل به بزرگترین تالار تخصصی موسیقی کرده است.

خبازها در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد 1 هزار و 600 صندلی مبله مستقر در روی یک سطح شیب دار، مساحت سالن انتظار، اتاق کنفرانس با ظرفیت 50 نفر، رستوران گالری، نمایش آثار هنری، محل نگهداری کودکان و اتاق بازی و... از جمله امکاناتی است که در این سالن مورد توجه قرار گرفته است./ف
برچسب ها: پروژه ، بازسازی ، آوینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار