بیشتر اطلاعاتی که از طریق hotspot ها ارسال می شود امن نیستند و هکرها می توانند از آن برای ایجاد یک هویت جعلی استفاده کنند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛  اگر قصد  استفاده از سرویس اینترنت در اماکن عمومی hotspot را دارید بهتر است به نکات زیر برای استفاده از hotspot ها دقت کنید.

1- از نصب فایروال و عملکرد آن بر روی  سیستم خود اطمینان حاصل کنید و در صورتکیه برنامه فایروال جداگانه ندارید فایروال ویندوز  که به همراه خود  ویندوز xp است را فعال کنید.

2- اشتراک فایل ها را بر روی لپ تاپ غیر فعال  کنید.

3- از استفاده از سایت هایی که اطلاعات شخصی شما را می خواهند اما از پروتکل https استفاده نمی کنند خودداری کنید.

 4- اگر می خواهید از شبکه مشترک خود استفاده کنید راه دیگری را انتخاب کنید  و در نهایت پس از اتمام کار با شبکه ارتباط خود را با آن قطع کنید.

 به خاطر  داشته باشید: بیشتر hotspot اطلاعاتی را که شما از طریق اینترنت ارسال می کنید روز نمی کنند و بنابراین امن نیستند و  حالا اگر از یک شبکه نا امن برای ورود به شبکه ای که رمز گذاری نشده و اینکه فقط برای sign-in از رمز گذاری استفاده کرده است استفاده می کنید بدانید که کاربران دیگر شبکه نیز می توانkد آنچه را که شما می بینید و ارسال می کنید را ببینند و می توانند از طرف شما وارد سایت شده و از حساب کاربری شما برای جعل هویت استفاده کنند./ح
برچسب ها: فناوری ، وای فای ، هکرها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.