اين حرکت گام قاطع نسبت به مراقبت و اندازه گيري سلول هاي سرطاني است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از بخش علم و تکنولوژي خبرگزاري ANSA ايتاليا ، مبارزه با سرطان، به لطف کشف ژن ضروري که به ماشه و سوخت اين بيماري تبديل شده، و سلاح هاي اوليه که قادر به خنثي سازي آنها هستند .

براساس اين گزارش، در واقع راه براي درمان سرطان باز مي شود، و شايع ترين و تهاجمي ترين تومور مغزي، مولتي گليوبلاستوما را پوشش مي دهد.گزارش اين تحقيق در مجله نيچر ژنتيک منتشر شده است .

تحقيق انجام شده توسط يک گروه در دانشگاه کلمبيا در نيويورک به رهبري آنتونيو لاوارونه ايتاليايي،انجام شد .

از آنجا که نقشه ژنتيکي انواع مختلف سرطان، مانند ريه، روده، پستان و پروستات شناسايي شده، در حال حاضر براي اولين بار در داخل اين نقشه ها، ژن هاي واقعا خطرناک سرطان  کشف شدند.کشف آنها اهداف ارزشمندي دارد که يک گام قاطع نسبت به مراقبت شخصي است.
 
محققان در اين مطالعه متوجه شدند که، به لطف درک، تغييرات ژنتيکي در تومورها در حال حاضر، در حدود 15٪ از بيماران بوسيله داروهاي موجود ممکن شده است.

آنا لازورلا که پژوهش حاضر را انجام مي دهد گفت :  از همه مهم تر تمرکز بر روي سرطان مانند تومورهاي بدخيم مغز است که براي آن هيچ درمان موثر، وجود ندارد.

اين کشف تاييد درخواست تجديد نظر اخير در ايالات متحده توسط انکولوژيست ها در حذف سرطان است. اين يک واقعيت است که هر مورد سرطان متفاوت شروع مي شود و ممکن است يک گزينه درماني در برخي از موارد فورا نتيجه دهد.محققان مي گويند ليستي از ژن هاي مربوط به سرطان کافي نيست.

 ايجاد تومور براي هر يک از آنها مي توانيد يک داروي مختلف، از جمله آن داروهايي که در حال حاضر در بازار موجود مي باشد، باشد.

ابزار براي شکار ژنهاي قاتل بيوانفورماتيک به لطف الگوريتم رائول ربادان از دانشگاه کلمبيا طراحي شده است. پس از شناسايي، عملکرد سلول هاي بنيادي سرطاني گرفته شده از بيمار مورد مطالعه قرار گرفته است .

اين اجازه مي دهد تا شما داروهاي ضد سرطاني که امروزه در دسترس قرار دارند را يک بار در موش که سلول هاي بنيادي گرفته شده از بيماران به آن منتقل شده، را آزمايش کنيد.در اين روش شما مي توانيد ببينيد که آيا درمان شناخته واقعا موثر است .

همه چيز هنوز هم در سطح تجربي و جاده فقط در آغاز است، اما مطمئن باشيد يک راه جديد، نقشه راه در مبارزه با سرطان، را باز کرده است./س
برچسب ها: سرطان ، کشف ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار