شرکت آب وفاضلاب استان قم برای نخستین بار، در ارزیابی عملکرد سال 91، دربین شرکت های برتر آب و فاضلاب شهری کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نتایج ارزیابی عملکرد سال 1391 شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو شب گذشته در همایشی با حضور مهندس "مجید نامجو" وزیر نیرو، معاونان و  جمعی از مدیران ستادی این وزارتخانه و مدیران عامل شرکت های مادرتخصصی و استانی در محل همایش های وزارت نیرو، اعلام شد.
در این همایش از شرکت هایی که در این ارزیابی موفق به کسب رتبه های برتر شده بودند با اهدا لوح  و تندیس تقدیر شد.
این ارزیابی در 5 محور ذینفعان بیرونی، مالی و اقتصادی، بهره برداری، توسعه و توانمندسازی در 84 شاخص و سقف 1000 امتیاز برگزار شد که شرکت آب  و فاضلاب استان قم  توانست رتبه سوم را در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور کسب کند.
در همین راستا لوح تقدیر و تندیس یادبود به مهندس عبدالحمید توکلی بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اهدا شد.
در این لوح تقدیر که به امضا وزیر نیرو رسیده، آمده است: «به این وسیله از زحمات ارزنده مدیران و کارکنان آن شرکت در دستیابی به اهداف سالیانه که منجر به کسب «رتبه سوم» در ارزیابی عملکرد سال 1391 شرکت های آب و فاضلاب شهری شد قدردانی می نمایم».
مهندس نامجو در ادامه این لوح تقدیر خاطرنشان کرده است: «امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه رهنمود های ولی امر مسلمین، زمینه تحقق اهداف سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در صنعت آب و برق را فراهم نمایید»./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.