سرپرست تیم ملی دو و میدانی کشور گفت: محمود صمیمی در رشته پرتاب دیسک می تواند در بین فینالیست های رقابتهای جهانی روسیه قرار گیرد.

عباس صمیمی افزود: قرار گرفتن محمود صمیمی در بین فینالیست های قهرمانی جهان در صورت تکرار رکورد خود در مسابقات رکورد گیری دور از دسترس نیست.
وی اظهار داشت: محمود صمیمی شرایط بدنی خوبی دارد و اگر در روز مسابقه به دنبال گرفتن سایر رقبا نباشد و تنها کار خود را که در تمرینات به خوبی انجام می دهد بدون شک می تواند به مرحله نهایی راه پیدا کند.
صمیمی تصریح کرد: امید است این ورزشکار استان چهارمحال و بختیاری در روز مسابقه تنها بر روی عملکرد خود تمرکز کند و بدون استرس در مقابل رقیبان تراز اول جهان قرار گیرد.
سرپرست تیم ملی دو و میدانی کشور گفت: اعضا تیم ملی در حال ریکاوری می باشند و کادر فنی تلاش می کند پس از رفع خستگی تمرینات جدی و سنگین ورزشکاران از روز یکشنبه آغاز می شود.
وی افزود: اقبال کسب مدال طلا در این رقابتها برای رابرت هارتینگ آلمانی از همه بیشتر است و الکنا 40 ساله نیز هنوز در آمادگی لازم به سر می برد.
محمود صمیمی شلمزاری ورزشکار استان چهارمحال و بختیاری وارد مسکو شد و در چهاردهمین دوره رقابت های جهانی دو و میدانی در رشته پرتاب دیسک شرکت می کند./ب
برچسب ها: مسابقات ، پرتاب ، دیسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.