سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 90 درصد افراد معرفی شده برای کابینه دولت جدید توانمند و با تجربه هستند، گفت: بنای مجلس تعامل با دولت جدید و وزرای آن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عبدالرضا مصری گفت: شرایط امروز کشور ، حضور افراد با تجربه و با سابقه برای مدیریت می طلبد و افرادی که برای کابینه دولت معرفی شدند این وِیژگی را دارند.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن کلیات کابینه معرفی شده توسط آقای روحانی، خاطرنشان کرد: صرف نظر از مسائل سیاسی، بسیاری از افراد معرفی شده از نظر مسائل اجرایی افرادی مطلع و با سوابق مثبت هستند که در زمان جنگ و سال های پس از آن نیز مدیریت اجرایی کشور را بر عهده داشته اند.

به گفته نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، استفاده از افراد مطلع که در کار خود تخصص دارند برای شرایط فعلی کشور ضروری است و تصمیم گیری ها را تسریع می کند.

وی با تاکید بر اینکه نظر نمایندگان مجلس و رای آنها نسبت به وزرای پیشنهادی قابل پیش بینی نیست، افزود: تا زمانی که رای گیری در مجلس آغاز نشود و سخنان وزرا و حرفهای موافقان و مخالفان را نشنویم نمی توان راجع به تایید کابینه پیشنهادی در مجلس نظر داد.

مصری معتقد است، اکثر نمایندگان نظری که در مورد وزیران پیشنهادی دارند راتا زمان رای گیری بیان نمی کنند.

این نماینده مجلس یادآوری کرد: با همه این مباحث به نظر می رسد اکثر افراد پیشنهاد شده برای وزارتخانه ها، در مجلس رای بیاورند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیران تایید شده باید با یکدیگر هماهنگی و همکاری داشته باشند، ادامه داد: مردم دیگر نمی پذیرند که مسئولان اجرایی کشور تقصیرها را به گردن یکدیگر بیندازند و فرافکنی کنند.

وی اظهار داشت: کابینه دولت آینده باید به جای رسانه ای کردن برخی حرف ها، اقدامات عملیاتی و اجرایی انجام دهد و اگر مشکلی وجود داشت با مردم مطرح کند و از آنها کمک بگیرد.

مصری با بیان اینکه مسئولان اجرایی دولت منتخب باید از دادن وعده های عجولانه به مردم پرهیز کنند، گفت: این وعده ها مطالبات مردم را بالا می برد و اگر اجرایی نشود زمینه یاس و ناامیدی را بین مردم فراهم خواهد کرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس نیز با دولت جدید تعامل و همکاری خواهد داشت./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، افراد ، کابینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.