مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران 25 مرداد اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد احمدی افزود: واحدهای آموزشی تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و داوطلبان، می­توانند جهت دریافت نتایج نهایی به سه طریقه اقدام نمایند.
وی یکی از این طرق را مراجعه به نرم‌افزار پذیرش سطح سه در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران از سوی واحدهای آموزشی ذکر کرد و ادامه داد: داوطلبان نیز می‌توانند از 25 مردادماه به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir مراجعه کنند و با درج شماره پرونده و کد رهگیری یا شماره پرونده، شماره شناسنامه و کد ملی از قبولی خود مطلع شوند.
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: داوطلبان همچنین می‌توانند کد ملی خود را به سامانه پیام کوتاه سنجش و پذیرش به شماره 30002144  ارسال کنند و از قبولی مطلع شوند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که داوطلبان نسبت به نتیجه نهایی خود اعتراض داشته باشند می‌توانند از طریق صفحه شخصی خود در سامانه اینترنتی پذیرش اقدام کنند و پاسخ اعتراض خود را از طریق همان سامانه دریافت کنند.
وی افزود: کلیه داوطلبان پذیرفته شده، لازم است جهت ثبت نام از تاریخ 2 تا 9 شهریورماه به واحدهای آموزشی سطح سه پذیرفته شده مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: واحدهای آموزشی سطح سه می‌توانند به نرم‌افزار پذیرش سطح سه در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام آنان اقدام نمایند.
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه اسامی داوطلبان تکمیل ظرفیت 16 شهریورماه اعلام خواهد شد، افزود: این دسته از طلاب، تا تاریخ 20 شهریورماه مهلت دارند تا در واحدهای آموزشی ثبت نام کنند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.