رئیس بیمارستان توحید جم از انجام سه هزار و 500 عمل جراحی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرهاد باقری صبح امروز در نشست با فرماندار جم گفت: بیمارستان توحید شهرستان جم از امکانات و تجهیزات پیشرفته بهداشتی و درمانی برخوردار است و برای بهبود خدمات این بیمارستان نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم بومی این شهرستان و کارکنان صنعت نفت افزایش یافته و امیدوار هستیم این روند تداوم پیدا کند.

رئیس بیمارستان توحید جم با اشاره به تجهیز بخش تالاسمی بیمارستان توحید خاطرنشان کرد: در حال حاضر 53 بیمار مبتلا به تالاسمی در سطح شهرستان جم حضور دارند که خدمات درمانی و تزریق خون آنان در بخش تالاسمی بیمارستان توحید جم انجام می‌شود و ارتقای این بخش با تلاش مضاعف مسئولان بهداشت و درمان نفت انجام گرفته است.

باقری با اعلام آمار مراجعین به بیمارستان توحید جم گفت: در مجموع 75 درصد مراجعین به این بیمارستان را ساکنین بومی جم و مناطق اطراف تشکیل می‌دهند که بهترین خدمات به این قشر ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش‌های تخصصی مانند اتاق عمل جراحی و بخش CCU  نیز میزان مراجعین غیرشرکتی به 85 درصد رسیده است.

رئیس بیمارستان توحید جم از انجام 3500 عمل جراحی در بیمارستان توحید جم خبر داد و افزود: طی یکسال اخیر بیش از 3 هزار و 500 عمل جراحی در بیمارستان توحید جم انجام گرفته که بیش از 85 درصد بر روی افراد بومی استان انجام شده است.

فرماندار شهرستان جم نیز با تقدیر و تشکر از کارکنان بیمارستان توحید گفت: رضایت مردم شهرستان جم از خدمات درمانی ارائه شده، بیانگر تعهد و دلسوزی کارکنان این مرکز درمانی است.

عبدالرسول زارع افزود: گستردگی خدمات در این بیمارستان باعث افزایش تعداد مراجعین از مناطق مختلف شده است و انتظار داریم این مهم تداوم یابد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.