بيست و دومين نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل (Hofex 2013) از 22 تا 25 مرداد در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران بر گزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسين نوروزي مدير اجرايي و برگزار کننده نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل گفت: اين نمايشگاه به همت شرکت فيپکو به عنوان بدنه اجرايي اتحاديه توليدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان در حالي آغاز به کار مي کند که بيش از 300 مشارکت کننده داخلي و خارجي، آخرين توانمندي و فناوري روز دنيا را در زمينه صنعت مبلمان ارائه خواهند کرد.

وي با اشاره به اينکه "سکوي صادرات" ، شعار نمايشگاه امسال است افزود: با توجه به رکود شديد واردات مبلمان به کشور، اين نمايشگاه فرصتي مناسب براي تامين نياز نمايشگاه داران مبلمان سراسر کشور به محصولات مرغوب و صاحب برند به شمار مي آيد.

نوروزي گفت : فراهم آمدن بازار صادرات مبلمان ايراني که با واقعي شدن نرخ ارز در سال گذشته پديد آمد رشد چهار برابري ارزش صادرات مبلمان کشور را نسبت به سال 90 به همراه داشت.

وي با اشاره به دستيابي ايران به جايگاه مناسب در بازارهاي خارجي اظهار داشت : رشد و توسعه زيرساختهاي فناوري  مبلمان کشور که با سرمايه گذاري هاي گسترده در اين صنعت
ايجاد شده است ، شرايطي را فراهم آوردتا مبلمان مرغوب ايراني بتواند به پشتوانه کيفيت بالا و قيمت رقابتي که اکنون از آن بهره مند شده است ، امکان دستيابي به جايگاه مناسب در بازارهاي جهاني را بيابد.

نوروزي ، برگزاري کارگاه هاي آموزشي و هم انديشي با متخصصان بين المللي را که در قالب حضور رئيس و جمعي از اعضاي اتحاديه شرکت هاي طراحي داخلي اسپانيا در اين نمايشگاه عملياتي شده است ، وجه تمايز نمايشگاه مبلمان منزل امسال دانست.

وي اعلام کرد: ترغيب و تشويق مشارکت کنندگان به نوآوري و خلاقيت از طريق اجراي برنامه ارزيابي محصولات برتر و اعطاي تنديس به اين محصولات، اجراي برنامه آشنا سازي توليدکنندگان مبلمان منزل با اصول استاندارد محصول که از مقدمات صادرات محصول به خارج از کشور محسوب مي شود و تسهيل دنبال نمودن اين فرايند در موسسه استاندارد و بالاخره امکان سنجي ايجاد برند واحد ملي براي مبلمان منزل ايراني با هدف گسترش برنامه هاي بازاريابي صادراتي از جمله ديگر برنامه هاي نمايشگاه مبلمان منزل امسال است که با هدايت اتحاديه توليدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ايران و حمايت همه جانبه ساير تشکل هاي صنعت مبلمان کشور اجرايي مي شود.

نوروزي همچنين از دعوت هيئت هاي تجاري چند کشور براي بازديد از اين نمايشگاه خبر داد و تصريح کرد: در سال حماسه سياسي و اقتصادي ؛ دعوت از عمده خريداران و نمايشگاه داران مبلمان از تايوان، اسپانيا، ايتاليا، عراق و افغانستان همراه با اجراي ميزگردهاي تخصصي مبتني بر آموزش اصول اجرايي و عملياتي صادرات مبلمان  برنامه ريزي شده است تا گام هاي موثرتري براي توسعه هر چه بيشتر روابط تجاري بر داشته شود.

بيست و دومين نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل hofex 2013 به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران بر گزار مي شود و همه روزه از ساعت 9 تا 16 پذيراي حضور بازديد کنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایشگاه ، مبلمان ، منزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار