مدير کل روابط عمومي آب و فاضلاب استان تهران با اعلام اينکه يک ميليون و ششصد هزار مشترک داريم، گفت: به 13 ميليون نفر جمعيت در استان تهران خدمات رساني مي کنيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، خاني زاد اظهار داشت: از طريق سامانه 122 ارتباط دوسويه با شهروندان داريم و پيام ها ، شکايت ها ، انتقادها و اطلاعات دريافتي را پس از ساماندهي و پردازش در اختيار مديران شرکت قرار مي دهيم تا در برنامه ريزي ها و نظارت ها استفاده شود.

وي افزود : رويکرد ما در اطلاع رساني به شهروندان ، اقناعي و ايجاد اطمينان کامل از سلامت ، کيفيت و بهداشت آب توزيعي است و با آزمايش هاي لحظه اي ؛ اين موارد را کنتر مي کنيم.

خاني زاد تصريح کرد : مراقبت هاي لحظه اي از کيفيت آب مجموعه استان تهران داريم و وزارت بهداشت هم فعاليت ذاتي خود را در اين حوزه انجام مي دهد.

وي اطمينان داد به هيچ وجه شبکه اب شرب استان با فاضلاب مخلوط نمي شود ، چون نظارت همه جانبه داريم.

خاني زاد بر ضرورت حفظ فرهنگ صحيح مصرف تاکيد کرد و گفت : در روزهايي که هوا گرم شده است ميزان مصرف روزانه آب شرب تهران به 3 ميليون و 420 هزار متر مکعب هم رسيد که رقم بالايي محسوب مي شود و بي سابقه است.

وي اهتمام جدي مردم به صرفه جويي را ضرورتي پايدار دانست و گفت : همه مردم به اين باور رسيده اند که کشور  داراي  اقليم خشک و نيمه خشک است.

خاني زاد گفت : با همکاري نهادهاي عمومي مانند شوراياري ها، آموزش و پرورش و رسانه هاي گروهي در زمينه آموزش فرهنگ مصرف آب اقدامات خوبي شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آبفای ، استان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار