ارتش سوریه نه تن از ربوده شدگان به دست گروه های مسلح تروریستی را در حمص آزاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، گروهی از افراد مسلح تروریست در سوریه که لباس نظامی به تن داشتند نه تن از شهروندان را در غرب حمص ربودند و آنها را به شدت تحت شکنجه قرار دادند. ربوده شدگان چند روز بعد در عملیات نیروهای ارتش سوریه آزاد شدند و یکی از آدم ربایان نیز در بند نیروهای ارتش گرفتار شد.

آثار شکنجه روی بدن ربوده شدگان به خوبی دیده می شود. یکی از ربوده شدگان گفت: من کشاورز هستم و در منطقه بساتین کار می کنم. مشغول کار بودم که گروهی از افراد مسلح آمدند و با استفاده از سلاح به ضرب و جرح ما پرداختند و ما را سوار بر خودرو کردند و به جایی که نمی دانم کجا بود منتقل کردند. این کارها تروریسم است. از ارتش سوریه که ما را آزاد کرد قدردانی می کنیم و عید سعید فطر را نیز به همه تبریک می گوییم. 

یکی دیگر از ربوده شدگان گفت: من را در مسیر حمص به طرطوس ربودند. آنها لباس نظامی به تن داشتند و ما به احترام آنها ایستادیم. از ما مدارک شناسایی خواستند ولی بعدا ما را گرفتند و چشمان ما را بستند. 

یکی دیگر از این ربوده شدگان گفت: ما در مزرعه مشغول کار بودیم که تروریست ها به ما حمله کردند و ما را به منزلی دور افتاده در مکانی نامعلوم منتقل کردند. آنها ما را مورد شکنجه قرار دادند و به ما اهانت کردند. از نیروهای ارتش که ما را از دست گروه های تروریستی رها کردند تشکر می کنیم.

یکی دیگر از این افراد گفت: آنها پس از ربودن ما، ما را تحت انواع شکنجه قرار دادند. ما را در جایی نگه می داشتند که اصلا خورشید را نمی دیدیم. یکی دیگر از این افراد که آثار شکنجه روی صورت او دیده می شد خطاب به افراد مسلح گفت: می خواهم به افراد مسلح که مردم را شکنجه می کنند بگویم که خودشان هم برادر و خواهر دارند. همه ما در این کشور مثل برادر با هم زندگی می کنیم و هیچ تفاوتی هم بین انسان ها وجود ندارد. 
برچسب ها: آزادی ، یمن ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار