يكي از طراحان نظام شبكه بهداشت و مراقبت هاي اوليه كشور معتقد است دكتر سيدحسن هاشمي مي تواند در نظام سلامت اصلاحات جدي ايجاد كند.

دكتر ملك افضلي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموع با سوابق، انگيزه ها و دلسوزي كه از دكتر هاشمي سراغ دارم معتقدم وي مي تواند با انتخاب معاونان و همكاران زبده موجب ايجاد يك ريفرم جدي در بخش هاي آموزش، درمان و بهداشت نظام سلامت كشور شود.

وي افزود: تجربه كارهاي تحقيقاتي خوب دكتر هاشمي در شاهرود و اقدامات بسيار خوبي كه در بيمارستان نور و بنياد نورآوران سلامت انجام داده اند نشان از توانايي هاي آموزشي و پژوهشي و درماني ايشان دارد.

وي ادامه داد: حتي در بازديدي كه از خانه هاي بهداشت جنوب تهران داشته اند شاهد انگيزه بالاي ايشان براي ايجاد اصلاحات در نظام شبكه و بهداشت كشور بوديم.

معاون اسبق بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي توجه به مراقب هاي اوليه، نظام ارجاع و برنامه پزشك خانواده را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز مشكلات سلامت از روستاها به حاشيه نشيني در شهرها و مشكلات زندگي شهري و بيماري هاي غيرواگير سوق پيدا كرده است كه اميدواريم با برنامه ريزي و مديريت قوي مرتفع شود.
 
نوآوري و برنامه ريزي و بهره گيري از افراد نخبه
 
وي نوآوري و برنامه ريزي و بهره گيري از افراد نخبه را وي‍ژگي هاي مديريتي دكتر هاشمي در دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي، تخصصي در زمان تصديگري اين دبيرخانه اعلام كرد و بيان داشت: مديريت دبيرخان اين شورا بسيار پيچيده و مهم است كه مواضع مستحكم، دقيق و علمي دكتر هاشمي در آن دوره نشان داد كه با يك برنامه ريزي موفق مي توان كارها را به خوبي پيش برد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار