رئیس بهزیستی دشتستان گفت: اعتبارات مالی بهزیستی شهرستان دشتستان پاسخگوی نیازها و برنامه‌های این سازمان نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا هوشیار اظهار داشت: بهزیستی از نهادهای خدمات‌رسان است و در سال‌های اخیر بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: در دشتستان در یک‌سال اخیر خدمات متنوعی در این سازمان انجام گرفته و به‌ویژه در راستای توانمندسازی جامعه هدف و خودکفایی این عزیزان اهتمام جدی داشته‌ایم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: اعتبارات مالی بهزیستی شهرستان دشتستان پاسخگوی نیازها و برنامه‌های مکرر این شهرستان نیست و انتظار داریم میزان اعتبارات این نهاد افزایش یابد.

هوشیار عنوان کرد: تهیه وسایل توانمندسازی مانند ویلچر، عصا، امکانات معلولین و ... از ماموریت‌های مهمی است که بهزیستی دشتستان به آن توجه داشته و در این راستا شاهد صرف اعتبارات یک میلیارد ریالی بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان عنوان کرد: به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش خدمات بهزیستی پیش‌بینی تامین لوازم‌التحریر و البسه مورد نیاز 760 دانش‌آموز در شهرستان دشتستان را کرده‌ایم که همزمان با شروع سال تحصیلی در اختیار ایشان قرار می‌دهیم.

هوشیار اظهار داشت: حمایت از دانشجویان این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد و امسال تعداد 270 دانشجوی تحت حمایت بهزیستی مورد حمایت مستمر این نهاد قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: حمایت از کودکان کار از ماموریت‌های اساسی سازمان بهزیستی است و در شهرستان دشتستان با اعتبارات 230 میلیون ریالی شاهد اجرای طرح‌های حمایت از کودکان کار بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: مشارکت در بحث مسکن از اقدامات ارزشمندی است که در شهرستان دشتستان شاهد آن بوده‌ایم و با اعتبارات سه میلیارد ریالی فعالیت‌هایی نظیر ساخت مسکن انجام داده‌ایم.

وی عنوان کرد: از همه امکانات و توانمندی‌های موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
برچسب ها: بهزیستی ، دشتستان ، عسلویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.