کاربران آیفون، با سرویس موقعیت یاب Find My iPhone، می توانند گوشی خود را پیدا کنند یا در غیر این صورت تمامی اطلاعات خود را از روی آن پاک کنند، هم اکنون گوگل این سیستم را برای گجت های هوشمند اندرویدی عرضه کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پس از تاخیر نسبتا طولانی، کمپانی گوگل با معرفی اپلیکیشنی تحت عنوان Android Device Manager، این امکان را برای کاربران پلتفورم اندروید فراهم کرد تا در صورت مفقود شدن گجت هوشمندشان بتوانند بدون دغدغه و نیاز به نرم افزارهای اضافی، دیوایس اندرویدی خود را به راحتی پیدا کنند.


بر این اساس کاربران دستگاه های اندرویدی قادر خواهند بود تا به کمک این اپلیکیشن، موقعیت دقیق گجت خود را برروی سرویس نقشه ی گوگل مشاهده کنند و یا در نهایت اطلاعات خود را از راه دور پاک کنند. علاوه بر این دو قابلیت سرویس جدید گوگل این قابلیت را دارد تا در صورتی که کاربر، گجت خود را در میان کتاب و یا کمدش گم کرده باشد، از راه دور صدای آن دربیاورد به طوری که اسپیکر های آن با حداکثر قدرت شروع به پخش زنگ هشدار می کنند.


این سرویس که از هفته اول شهریور ماه در دسترس خواهد بود، برروی تمامی دستگاه هایی که از نسخه ی اندروید 2.2 و بالاتر استفاده ی کنند قابلیت کارکردن دارد،
 

برچسب ها: ضدسرقت ، گوگل ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار