مهدی امیری گفت: معتقدم "محمدحسين لطيفي" در مقام يك كارگردان متبحر "دودكش" را ماندگار كرد.

"مهدي اميري" يكي از تصوير‌برداران مجموعه "دودكش" در خصوص چگونگي كار خود در اين پروژه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: شكر خدا تا اينجا ايرادي را در تصوير‌برداري و نيز ديگر بخش هاي فني "دودكش" شاهد نبوده‌ايم. 

وي افزود: خوشبختانه تا اين قسمت مردم به خوبي از "دودكش" استقبال كرده‌اند و شايد در آسنده خواستار ساخت سري دوم آن باشند.


"اميري" در خصوص تاثير نور در كار تصوير‌برداري اظهار داشت: بخش عمده‌اي از موفقيت‌هاي تصوير‌برداري يك كار به نور‌پردازي درست صحنه بر‌مي‌گردد. 

اين تصوير‌بدار افزود: خوشبختانه همه چيز و همه كس در "دودكش" بر سر جاي خود قرار داشتند و "محمدحسين لطيفي" توانست تيم متبحري را دور خود جمع كند. 
 
*حضور "لطيفي" يعني همه چيز 

"اميري" با اشاره به سالها كار و شاگردي در كنار "ابراهيم غفوري" تصريح كرد: مفتخرم كه سالها شاگرد "ابراهيم غفوري" بودم و خوشحالم كه در اين پروژه هم در كنار او و "محمدحسين لطيفي" كارگردان زبده و منبحري است كه خود در همه امور سينمايي و تلويزيوني كار كرده و فردي كار بلد در تصوير، ندوين، گريم و به طور كلي در هنر است و من بسيار از او آموختم. 

*اندازه زاويه خوب براي بازيگر 



اين تصويربردار در خصوص موفقيت كارش در "دودكش" اظهار داشت: تا جايي كه به من مربوط مي‌شود اندازه زاويه خوب براي بازيگر جاي درست دوربين و نور به كار يك تصوير‌بردار كمك مي‌كند. 

"اميري" ادامه داد: خوشبختانه همه بازيگران به خوبي با ما همكاري داشتند و هيچكدام از آنها به ما معترض نبودند و در خصوص حركتشان در زواياي مختلف به خوبي با من و "محمدحسين لطيفي" همكاري داشتند. 

*بازيگران دخالتي در كار ما نداشتند 

تصوير‌بردار محجموعه "دودكش" با اشاره به همكاري بازيگران با خود ابراز داشت: بازيگران در هر شرايطي با همكاري خود ما را ياري كردند و فمر مي‌كنم به دليل همكاري همه اعضاي يك تيم "دودكش" ماندگار شود. 

وي خاطرنشان كرد: معتقدم "دودكش" توانسته با مخاطب ارتباط برقرار كند ولي اينكه در ميان دو سريال ديگر بهتر است يا نه، قضاوت را برعهده مردم مي‌گذارد من خود بعد از سالهاي سال به تماشاي يك اثر طنز نشسته‌ام./ي
برچسب ها: دودکش ، تصویربردار ، لطیفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار