جیم کری به فیلم خودش پشت کرد

"فیلم اُردنگی 2 "قرار است 16 آگوست 2013 اکران شود و به همین خاطر دست‌اندرکاران فیلم سرگرم انجام تبلیغات لازم برای شروع نمایش آن هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ "فیلم اُردنگی 2 "قرار است 16 آگوست 2013 اکران شود و به همین خاطر دست‌اندرکاران فیلم سرگرم انجام تبلیغات لازم برای شروع نمایش آن هستند. در این میان، جیم کری، کمدین 51 ساله سینما که نقش مکملی در این فیلم دارد، حسابش را از اُردنگی 2 جدا کرد. کری خشونت بالای فیلم را دلیل این کار اعلام کرد. کری در صفحه توییتری نوشت: «من چهار ماه قبل از حادثه سندی هوک (تیراندازی در مدرسه‌ای در آمریکا که منجر به مرگ 26 کودک و بزرگسال شد) در فیلم اُردنگی بازی کردم و حالا وجدان‌ام اجازه نمی‌دهد از این فیلم حمایت کنم. از تمامی همکارانم در این پروژه عذرخواهی می‌کنم. از بازی در این فیلم شرمسار نیستم ولی حوادث اخیر باعث شده احساس قلبی‌ام تغییر کند.
 
در اُردنگی آرون تیلور-جانسون نقش قهرمان همنام فیلم را بازی می‌کند و کری در این فیلم نقش کلنلی را بر عهده دارد که به گروه ضد جنایت متشکل از چند نوجوان می‌پیوندد. فیلم در ادامه موفقیت فیلم اُردنگی (2010) ساخته شده است.   
 
در اولین واکنش به اظهارات جیم کری درباره میزان خشونت فیلم، مارک میلاد،‌نویسنده کتاب مصوری که فیلم براساس آن ساخته شده، در وب سایت‌اش ضمن تعریف از نقش آفرینی جیم کری در قسمت دوم فیلم، از اظهارات او در مورد میزان خشونت فیلم ابراز تعجب کرد:«همه می‌دانیم کری از طرفداران کنترل مالکیت اسلحه است و من به گرایش‌های سیاسی و عقاید شخصی او احترام می‌گذارم اما اظهار نظر ناگهانی او برایم عجیب است چون هر چه در این فیلم است،‌از همان ابتدا در فیلمنامه هم بوده کری حدود یک سال و نیم پیش آن را خواند و با حضور در فیلم موافقت کرد. این درست که تعداد افرادی که در فیلم کشته می شوند زیاد است اما وقتی اسم فیلمی اُردنگی 2 است باید محتوای آن هم به نام فیلم بیاید.»
هر چند اظهارات جیم کری به خاطر زمان نامناسب بیان آنها یعنی در آستانه اکران فیلم مورد توجه قرار گرفت اما کم نیستند هنرپیشگانی که پس از شکست فیلمی به ابراز پشیمانی درباره آن پرداخته‌اند./ص

منبع: ماهنامه سينمايي

برچسب ها: فیلم ، سینما ، جیم کری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار