محمد موسوی عراقی دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: بعد از مسابقات سنگین لیگ جهانی، تعطیلات بسیار خوب و تاثیرگذاری را پشت سر گذاشتیم.

محمد موسوی عراقی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه پس از با زگشت از تعطیلات تمرینات ریکاوری خوبی را طی سه روز زیر نظر مربیان ایرانی انجام داده و شرایط بدنیمان به وضعیت مطلوب رسید.

دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: ما خود را برای مهمترین قدم یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا آماده میکنیم.
بالا رفتن سطح توقعات مردم از ما کار را برایمان سخت کرده است، اما تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف بکار خواهیم گرفت.

وی گفت: برخی حریفان آسیایی ما در مسابقات جام ملت ها عملکرد بسیار خوب داشتند، نمی توانیم از الان با صراحت بگوئیم ما قهرمان هستیم .
 
موسوی عراق یاد آور شد: تیم ا یران یک سرو گردن از دیگر حریفان خود در قاره کهن بالاتر است ولی نباید فراموش کرد خاصیت ورزش والیبال برد و باخت است ، با این وجود ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بدون باخت قهرمان آسیا شویم، اما نیل به این هدف کار بسیار سختی است.

دفاع وسط تیم ملی والیبال در خصوص امکاناتی که دراختیار تیم لی قرار گرفته است ، گفت: امکانات فدراسیون والیبال، از گذشته هم خوب بود، تا حدودی در خصوص خوابگاه مشکل داشتیم که   خوشبختانه هم اکنون در هتل المپیک اسکان پیدا کرده ایم ولی در مجموع امکانات خاصی افزوده نشده است ، امیدوارم نگاه مسئولان کلان ورزش نسبت به این موضوع تغییر کند و امکاناتی را در اختیار فدراسیون قرار دهند که روی تیمهای پایه برنامه ریزی کنند تا روند رشد والیبال ایران وقتی این بازیکنان پا به سن گذاشتند افت نکند و این روند ادامه یابد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار