بازیگري که اگر هنر پیشه نمی شد الآن فوتبالیست و شاید هم نقاش بود.

 به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران، "عباس غزالی" در 14 بهمن ماه 1363 در بیمارستان مهدیه تهران متولد شد و دارای مدرک دیپلم در رشته ادبیات علوم انسانی از دبیرستان پاسداران اسلام در سال 1379 است  غزالی در عرصه های سینما، تئاتر، تلویزیون حضور خوب و  خیره کننده ای داشته است.

 
وی بازیگری را از 12 سالگی در کانون فرهنگی تربیتی "حر" آغاز کرد و همچنین کلاس های بازیگری نمایش تئاتر را نیز در همین کانون گذرانده است غزالی تئاتر های بسیاری  در سطح جشنواره های مختص کانون های تهران انجام داد و رتبه های مختلفی نیز در این  زمینه کسب کرد ، دوران نوجوانی تا جوانی را در کانون "حر" سپری و بازیگر را آموخت این دوران برای او دوران کشف استعداد بود ذوق و جوهره ای که در او وجود داشت در مسیر واقعی قرار گرفت و پرورش پیدا کرد.
 
 "حامد بهداد" و "پرویز پرستویی" از بازیگران مورد علاقه "عباس غزالی"  هستند.
 
 در مورد موسیقی های مورد علاقه او می توان به آهنگهای فرمان  فتحعلیان، عسگری، چاوشی اشاره کرد همچنین وی اوقات فراغتش را با خواندن شریات  سینمای مجله فیلم و بازی بیلیارد پر  می کند او می گوید اگر بازیگر نمی شد اول فوتبالیست و بعد هم نقاش می شد.
 
 زندگی از دید او باید سبز باشد  ولی ما آدم ها داریم آن را عوض می کنیم و از سبزی دورش می کنیم.
 
 "عباس غزالی" از سال 1376 درمجموعه تلوزیونی " انتظار سرخ" بازیگری کرده است و در مجموعه های مختلف تلویزیونی از جمله داستان یک شهر به کارگردانی اصغر فرهادی، تب عشق، به کارگردانی حضرت یوسف، به کارگردانی فرج ا... سلحشور در نقش های مختلف ظاهر شده است  اکنون هم در سریال مادرانه یکی از بهترین نقش های  خود را ایفا می کند.
 
گفتني است؛ وي در سالهای 1374، 1378 و 1379 به دریافت جوایزی از جشنواره استانی تهران برای  نمایش بی گناه بازیگری اول از بخش نوجوانان جشنواره کانون های تهران برای نمایش خنجر و بازیگری اول از بخش نوجوانان جشنواره دفاع مقدس برای نمایش  زیر باران آهنی شده است./ص
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار